Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 09 26

Kaip Sauliui Prūsaičiui sekėsi atsidūrus žurnalisto kailyje?

Visuose gyvenimuose reikalingos permainos, tik ne visuose tuo pačiu metu. Būtent permainų troškimas ir lemia, kad pramogų verslo veteranai tampa politikais, politikai verslininkais, o scenos žvaigždės – rašytojais. Muzikinės kompanijos „Happyendless“ vokalisto Sauliaus Prūsaičio gyvenime dabar permainingas laikotarpis: muziką jis iškeičia į žiniasklaidą. Tiesa, gerbėjai gali per daug neliūdėti, nes... tik vienai dienai!
Grupės „Happyendless“ koncertas
Grupės „Happyendless“ koncertas / Linos Pankratjevaitės nuotr.

Ginkluotas mikrofonu, vieną rugsėjo popietę Saulius praleido įsijautęs į žurnalisto vaidmenį: interviu metu klausinėjo praeivių, ar jie žino, kas per projektas yra „Green Night“. Suorganizuoti interviu Saulius sugalvojo ne atsitiktinai, o norėdamas sužinoti, ar visuomenė žino, kas tai per renginys, ir ar jis, kaip šių metų „Green Night“ ambasadorius, gerai atlieka savo darbą informuodamas tautą apie projektą, kurio balsu, kūnu ir siela jis šiemet tituluotas. Praeivių žinias komentavo naktinio gyvenimo žinovas ir klubinės kultūros „profesorius“ Viktoras Diawara-Vee.

Projektas „Green Night“ šiemet 2011 rugsėjo 30 d. antrą kartą šturmuos Vilnių: 16 naktinių klubų, muzikinių vietų, kavinių, barų durys bus atidarytos nemokamai. „Tamsta“, „Chaplin terasa“, „Paparazzi“, „Tarantino“, „G“, „Menų fabrikas Loftas“, „Artistai pub“, „Vasaros terasa“, „Balti drambliai“, „Gorky“, „Opium“, „Soul Box“, „Time out“, „ŠMC kavinė“, „Misterija“, „Posh“, „Fluxus ministerija“ šiemet prisideda prie projekto ir paskutinio rugsėjo penktadienio naktį dovanos kokybiškas muzikines programas.

„Green Night“ idėją palaiko „Tuborg“, kuris visame pasaulyje neatskiriamas nuo kokybiškų muzikinių įvykių, koncertų bei renginių.

Kaip Sauliui sekėsi praleisti dieną žurnalisto kailyje, galite pamatyti čia:

VIDEO: GREEN NIGHT. Kas tai?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos