Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 10 20

Kalėdinėje Vilniaus reklamoje – nauja populiarios kalėdinės giesmės versija

Trečiadienį pristatyta Lietuvos sostinės kalėdinė reklama užsieniui, kurioje muzikaliai pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius. „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“, teigiama šmaikščioje reklamoje, kviečiančioje daugiau sužinoti apie miestą.
Kalėdinės Vilniaus reklamos fragmentai
Kalėdinės Vilniaus reklamos fragmentai / Stopkadrai

Reklamos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse užsienio rinkose. Ji bus transliuojama Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojams, rašoma „Go Vilnius“ pranešime spaudai.

Naujoji reklama nuosekliai pratęsia anksčiau pristatytą žinomumo didinimo kampaniją „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“. Naująją kampaniją pristato vaizdo klipas, kuriame kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują populiarios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) versiją.

Reklamos kampanijos vaizdo klipas:

VIDEO: Christmas in Vilnius: Amazing Wherever You Think It Is

Pasaulyje žinomai kalėdinei dainai buvo parašyti nauji žodžiai: spėliojama, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur. Naująją kalėdinės giesmės versiją specialiai reklamos klipui atliko Vilniaus savivaldybės choras „Jauna muzika“.

Pasitelkdamas kalėdinius vaizdus, muziką ir humorą, Vilnius vilioja užsieniečius apsilankyti svetainėje Whereisvilnius.com ir pabandyti patiems atspėti, kur yra Lietuvos sostinė. Svetainėje taip pat pateikiamos 7 priežastys, kodėl kalėdinis Vilnius yra nuostabus, pradedant nuo garsiosios Kalėdų eglės, baigiant turtinga kulinarinių patirčių pasiūla.

„Mūsų tikslas – nuosekliai didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse rinkose. Šio tikslo siekti turime ir nelaukdami pandemijos pabaigos. Kuriame Vilniaus kaip kalėdinės kelionių destinacijos įvaizdį ir norime įtvirtinti žinią, jog Vilnių aplankyti kalėdiniu laikotarpiu verta, – sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Kaip visuomet, ieškome nestandartinių, kūrybiškų sprendimų, nebijome saviironijos ir tikime, kad visa tai padės Vilniui išsiskirti ir būti pastebėtam.“

Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojams Vilnius bus reklamuojamas socialiniuose tinkluose, „Youtube“, „Spotify“ bei kituose skaitmeniniuose kanaluose. Šiandien startuojanti reklama bus transliuojama iki Kalėdų.

Kampaniją inicijavo ir įgyvendina oficiali Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“. Kūrybinius sprendimus sukūrė agentūra „Bechtle&Milzarajs“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?