2021 08 15

„Karklė 2.0“ finišavo galingai: improvizacijos ir pozityvus žvilgsnis į ateitį

Vakar baigėsi dvi dienas trukęs muzikos ir pramogų festivalis „Karklė 2.0“. Atnaujinto formato renginys į Baltijos pajūrį sukvietė keletą tūkstančių melomanų, šėlusių nuo pat penktadienio vakaro iki sekmadieni išnaktų. Antrosios festivalio dienos vėjai į „Karklę“ atnešė itin muzikaliai spalvingus atlikėjus, o vakaro programą vainikavo šių dienų hito „Ride it“ aranžuotės kūrėjo, didžėjaus Regard efektingas šviesų ir muzikos šou.
Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka
Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka / Joanos Suslavičiūtės nuotr.

Antroji diena: unikalūs ir muzikaliai spalvingi pasirodymai bei įspūdingas garso ir muzikos šou

Antrosios dienos programa prasidėjo atlikėjų „Sisters on Wire“ pasirodymu – ant „mėlynosios bangos“ populiarumo keteros skriejanti grupė sulaukė minios gerbėjų, kurie dar gerokai prieš pasirodymo laiką jau trypčiojo prie scenos. Ir tikrai – publikos pasiruošimą mylimos grupės pasirodymui galima vertinti aukščiausiais balais – klausytojai žodis į žodį dainavo drauge, o rankos ritmingai kilo į viršų ir lingavo į ritmą. Žinoma, didesnį, nei jūros ošimą sukėlė daina „Mėlyna“, kuri, publikos džiaugsmui, buvo pakartota net keletą sykių.

Šeštadienis „Karklėje“ pažymėtas ir maloniais muzikiniais sugrįžimais: lengvai išprotėjusių mimų duetas, provokuojančiu pavadinimu „Neteisėtai padaryti“ po kelerių metų pertraukos vėl surengė gyvą pasirodymą. Ekspresyvi išvaizda, kitos ryškios sceninės detalės (kaip, pavyzdžiui, į sceną atsigabentas klozetas ar ryškiaspalvių dūmų uždanga) bei tranki ir energinga muzika, į užkurtą siautulį įtraukė visus buvusius arčiau scenos.

Joanos Suslavičiūtės nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka
Joanos Suslavičiūtės nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka

Paskutinė renginio diena nepagailėjo plaukus kedenančio vėjo, kuris tik dar kartą visiems dalyviams priminė apie unikalią festivalio vietą – Baltijos jūros pakrantę. Tačiau vėjuotam vakarui švelnios vasariškos šilumos atnešė šviesios energijos šaukliai – grupė „Saulė kliošas“, kurie savo gerbėjams atliko ne tik puikiai pažįstamų dainų popuri, tačiau čia pat „išvyniojo dovaną“ – naujausią savo kūrinį „Šokių aikštelėje“, kuris buvo kurtas drauge su prodiuseriu Leon Somov. Energinga daina publikos buvo sutikta itin pozityviai.

Joanos Suslavičiūtės nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka
Joanos Suslavičiūtės nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka

„Antikvariniai Kašpirovskio dantys“, savo neišsemiama charizmatiškų grupės narių energija, įtraukė publiką į gaivališką šėlsmą nuo pat pirmųjų akordų ir nebepaleido iki pasirodymo finišo. „Koziris buvo mestas“ jau pačioje pradžioje – muzikinį performansą „kašpirovskiai“ pradėjo su savo vizitine kortele – daina „Mažule“, kurios, jau klasika tapę, šokio judesiai, išjudino publiką nuo pat didžiosios scenos prieigų. Improvizacijos nestokojantis pasirodymas buvo išlydėtas klausytojų šūksniais „pakartot“, į kuriuos nebuvo atsisakyta.

Paskutinieji lietuviškosios scenos veidai kilo į sceną jau po vidurnakčio: prodiuserio ir dainų kūrėjo Leon Somov ir atlikėjos Diletos duetas gerąja prasme nustebino ne vieną: atrodo, kad „Karklės“ scena ir aplinkui tvyranti atmosfera įkvėpė muzikinę porą – dainininkė scenoje ne tik demonstravo išskirtinius vokalinius gebėjimus, bet energijos negailėjo ir judesiui. Pasirodymo metu skambėjo dainos iš naujausio albumo „Find you“, kuris vos prieš keletą buvo pristatytas plačiajai visuomenei.

Šiek tiek vėluojant, scenoje pasirodė ir pagrindinė vakaro žvaigždė iš užsienio, interneto erdvėje su kūrinio „Ride it“ aranžuote sumušęs rekordus ir žaibiškai visame pasaulyje išpopuliarėjęs didžėjus Regard. Kaip rodo atlikėjo socialinė paskyra, vasara - intensyvus metas, kadangi bene kiekvieną vakarą Regard muzkinį vakarėlį užkuria vis kitoje Europos valstybėje ir sutraukia būrį gerbėjų. Ne išimtis buvo ir pasirodymas Karklėje: be didelių įžangų, su lietuvišku pasisveikinimu ir įspūdingu garso ir šviesų šou kūrėjas atidarė didžiausią šokių aikštelę šalyje! Viena po kitos buvo „serviruojamos“ žymiausių dainų aranžuotės, pripildytos deep house stiliaus ritmų drebino „Karklę“. Efektingą pasirodymą didžėjus užbaigė „vyšnia ant torto“ – šlovę atnešusiu singlu „Ride it“.

Paskutinis festivalio akcentas buvo visų organizatorių, jau tradicija tapusi, bendra nuotrauka su publika. Į sceną sugužėjusi dalis „Karklės“ organizatorių pasveikino susirinkusius, padėkojo ir kvietė susitikti kitais metais, o toks gestas buvo sutiktas plojimais ir padėkos šūksniais.

Justino Auskelio nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka
Justino Auskelio nuotr./Festivalio „Karklė 2.0“ akimirka

Pandemijos mesti iššūkiai ir šviesus žvilgsnis į ateitį

„Dabartinėmis sąlygomis organizuoti tokio mąsto renginį – iššūkis ne iš menkųjų. Kas seniau būdavo įprasta festivalių praktika, pavyzdžiui – pasikviesti užsienio atlikėjus, dabar tapo tikru iššūkiu. Beveik visi procesai pailgėjo, o kur dar išliekanti rizika, jog, pasikeitus situacijai renginys gali išvis neįvykti... Tačiau mums pavyko – festivalyje pasirodė pasaulinio lygmens žvaigždės, turėjome itin stiprią lietuviškos muzikos eilutę bei minią ištikimų ir naujų „Karklės“ gerbėjų. Tai įkvepia ateities darbams, kuriuos, viliamės, jog galėsime įgyvendinti pilna energija jau kitąmet“,-teigė vienas festivalio organizatorių Darius Kalinauskas.

Organizatoriai primena, jog pilno formato „Karklė“ festivalis iš 2020-ųjų yra perkeliamas į 2022-uosius. Jam galios bilietai įsigyti 2020-iesiems, kurių dalyviai nepanaudojo šių metų festivaliui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų