2016 07 02

Karščio bomba: Fergie vaizdo klipe „M.I.L.F.$“ – seksualiausios pramogų pasaulio mamos

Iš dainininkės Fergie (41 m.) keletą metų nebuvo girdėti jokių žinių – ji augino sūnų Axlą, kuriam šią vasarą sueis treji, ir ramiai kūrė dainas naujam albumui. Pagaliau atėjo metas tas dainas pristatyti auditorijai, o į sceną grįžusi atlikėja – dar seksualesnė nei kada nors anksčiau.
Kim Kardashian, Fergie ir Chrissy Teigen vaizdo klipe „M.I.L.F.$“
Kim Kardashian, Fergie ir Chrissy Teigen vaizdo klipe „M.I.L.F.$“ / Video kadras

Tikrą audrą Fergie užkūrė penktadienį, kai pristatė itin karštą vaizdo klipą „M.I.L.F.$“ su seksualiausiomis pramogų pasaulio mamomis.

Fergie vaizdo klipe nusifilmavo tokios garsios mamos kaip Kim Kardashian, dainininkė Ciara, modeliai Alessandra Ambrosio (vienoje scenoje yra ir jos aštuonerių metų dukra Anja), Chrissy Teigen (klipe ji rodoma maitinanti savo dviejų mėnesių dukrelę Luną krūtimi), Devon Aoki, Natasha Poly, Amber Valletta ir kt.

„Akronimo M.I.L.F. pakeitimas į „Moms I'd Like To Follow“ (liet. „Mamos, kurias norėčiau sekti“) išaukština moteris, kurios daro viską, – apie savo dainos ir vaizdo klipo idėją pasakojo dainininkė. – Jos turi karjerą, šeimą ir vis tiek randa laiko pasirūpinti savimi ir jaustis seksualios.“

Jūsų dėmesiui – karštas Fergie klipas „M.I.L.F.$“ ir jo herojės:

VIDEO: Fergie - M.I.L.F. $

Pastarąjį solinį albumą buvusi grupės „Black Eyed Peas“ vokalistė buvo išleidusi prieš 10 metų – „The Dutchess“ tuo metu buvo itin populiarus ir padovanojo pasauliui tokius hitus kaip „Big Girls Don't Cry“, „Glamorous“ ir „Clumsy“.

Antrasis solinis Fergie albumas turėtų pasirodyti dar šiemet, pranešama, kad jis vadinsis „Double Dutchess“.

Hungry (2nd Byte)

A video posted by Fergie (@fergie) on

This just leaked....aaahhhh!!! Oh well, here it is. ????????

A photo posted by Fergie (@fergie) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis