2019 07 25

Dainą pristatęs „Daddy Was A Milkman“: apie naują šeimos narį, gyvenimą JAV ir muziką be natų

Lietuvos muzikos scenos atradimu įvardijamas „Daddy Was A Milkman“ ketvirtadienį lankėsi 15min studijoje, kur pristatė savo naujausią kūrinį „Body On Body“ ir jo vaizdo klipą. Su itin retai interviu dalijančiu atlikėju kalbėjomės ir apie kūrybos pradžią, šeimą bei gyvenimą užsienyje.

Ketvirtadienį 15min studijoje besilankantis atlikėjas Ignas Pociūnas, geriau žinomas slapyvardžiu „Daddy Was A Milkman“, pristatė naujausią kūrinį, kurį įvardija kaip itin ypatingą.

„Body On Body“ man yra viena gražiausių mūsų parašytų dainų. Ji apie artumą ir pilnatvę, rami ir gili, – pripažįsta atlikėjas. – Joje mažiau pompastikos, sąskambių, bet pasako ji kur kas daugiau“.

Dainai skirtas vaizdo klipas įamžintas irgi I.Pociūnui ypatingoje vietoje – Nidoje, kur dažnai lankosi kartu su savo žmona ir vaikais. Vis dėlto jame atlikėjo neišvysime. Kaip pats sako, per kone penkerius kūrybos metus dar nebuvo nė vieno vaizdo klipo, kuriame jis būtų nusifilmavęs, o jų kūryboje ir taip nėra daug, nes pačiam vaizdas nėra tiek priimtinas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Daddy Was A Milkman“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Daddy Was A Milkman“

„Turime laisvę rinktis, kada norime klipo, kada ne. Galbūt kartais vaizdo klipų reikėtų daugiau, tačiau žodžio „reikia“ stengiuosi vengti. Šį kartą vaizdo klipo labai norėjosi“, – 15min studijoje sako Ignas.

Žiūrėkite tiesioginę transliaciją iš 15min studijos:

VIDEO: Retai interviu dalijantis „Daddy Was A Milkman“: apie naują šeimos narį, gyvenimą JAV ir muziką be natų

I.Pociūnas neslepia, kad turi kelių žmonių ratą, kurie pirmieji išgirsta jo kūryba. Tarp jų – ir žmona, kuri, kaip juokiasi atlikėja, neretai nustemba, nes galutinis variantas skiriasi nuo tokio, ką šeima girdi Ignui gitara brazdinant namuose. Dainas įvertina ir keli visą kūrybinį kelią lydintys atlikėjai. Tačiau ar lengvai „Daddy Was A Milkman“ reaguoja į kritiką?

„Prašau, kad man pasakytų, kas nepatinka, bet priimti kritiką tikrai nelengva. Norėčiau sakyti, kad man nesvarbu, ką kiti galvoja. Ne, manau, kad kiekvienam yra svarbu, ką kiti galvoja. Tik yra skirtumas – ar tu nori įtikti, ar nori, kad būtų iki galo gražu. Žinoma, kartais išgirsti konstruktyvią kritiką yra sveika, nes būna, kad per daug klausantis to paties kūrinio būna, kad kažko jau tikrai nebegirdi“, – sako Ignas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Daddy Was A Milkman“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Daddy Was A Milkman“

Per šiuos kūrybos metus atlikėjas suprato, kad nėra geresnių kritikų už vaikus. Būtent mažieji gali pasakyti, ar naujas kūrinys taps hitu, o ši atrasta taisyklė ne kartą pasiteisino.

„Kai su vaikais važiuojame automobiliu prie pajūrio, pats gražiausias dalykas, kai dukrytė, kuriai šiuo metu aštuoneri, svajodama žiūri pro langą ir dainuoja mano dainas. Nors prie širdies dėk – tai yra nuostabus jausmas“, – neslepia atlikėjas.

Vis dėlto apie savo asmeninį gyvenimą atlikėjas nėra linkęs atvirauti. Nuo pat karjeros pradžios jis buvo įsitikinęs, kad garsiau kalbėti turėtų jo darbai, o to išties pavyko laikytis puikiai – jo interviu žiniasklaidoje galima rasti labai retai.

„Bet dabar galiu pasidžiaugti, kad prieš tris dienas mūsų šeima pasipildė nauju nariu“, – juokiasi Ignas. Atlikėjas su šeima įsigijo Berno zenenhundo veislės augintinį.

15min studijoje – atlikėjas „Daddy Was A Milkman“

2018-ieji metai „Daddy Was A Milkman“ karjeroje buvo ypač sėkmingi. Tai įvertino ir muzikos kritikai, kurie atlikėją pristatė rekordiniam „M.A.M.A.“ apdovanojimų skaičiui.

„Daddy Was A Milkman“ pretendavo laimėti net keturiose nominacijose – „Metų atlikėjo“, „Metų albumo“, „Metų koncertinio atlikėjo“ ir „Metų popmuzikos atlikėjo“.

Prieš ketverius metus debiutavęs „Daddy Was A Milkman“ greitai pelnė melomanų ir muzikos kritikų simpatijas.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Daddy Was A Milkman“ pristato naują dainą „Rich Or Poor“: įkvėpė vestuvės bažnyčioje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis