Birželio 6-ąją koncertų cikle „Pasų punktas“ Brokenchord apšildys ir atšaldys vieno seniausių kultūros e-žurnalų Lietuvoje „Ore.lt“ redaktorius, garsinius tapetus klijuojantis Direktoriaus pseudonimu.
Prieš kelis metus Bristolyje įsikūręs leiblas “Black Acre” išleido debiutinį Brokenchord albumą „Endless Transmission”, sulaukusį daug teigiamų įvertinimų. Iš Utenos kilęs Ernestas Kaušylas kelis metus studijavo Hagos Sonologijos institute Nyderlanduose: „Užsimaniau daugiau žinių ir pabėgti iš savo muzikinės komforto zonos. Sonologijos studijos tuo pačiu yra muzikos scena, kur turi laisvę groti, eksperimentuoti. Mokiausi: fizikos, matematikos, programavimo, kompozicijos, muzikos teorijos ir istorijos. Mat pastaruoju metu muzikos kūrėjas reziduoja Vilniuje.
Žinomas leidinys „Mixmag“ įtraukė Brokenchord albumą tarp klausomiausių 2017-ųjų spalio mėnesio albumų. Aktualus muzikos kanalas „Electronic Sound“ įtraukė kūrinį „Ochra“ į savo riboto tiražo rinkinį. Kitas gabalas buvo atrinktas į „Bancamp Weekly“, o vėliau pateko ir tarp geriausių 2017-ųjų muzikos leidinių. Elektroninės scenos autoritetas Laurent Garnier grojo „Door Shutter“ savo radijo laidoje „It Is What It Is“, jau nekalbant apie savotišką Ernesto karjeros krikštamotę Mary Anne Hobbs, kuri jo kūrybą BBC eteryje groja nuo pat pirmųjų jo bandymų.
Įdomu, kad Ernestas nesigiria, jog būdamas vos 19-kos remiksavo „Radiohead“ kūrinį „Give Up The Ghost“, patekusį į specialų šios žymios grupės albumo „King of Limbs“ versijų albumą „TKOL RMX 1234567“. Jame lietuvio kūrinys stovi vienoje gretoje su tokiais žinomais vardais kaip „Caribou“, Nathan Fake, „Four Tet“, „Blawan“, „Modeselektor“, „Jamie XX“ ir kitais.
Ernestas gavo daugybę pasiūlymų remiksuoti daugiau ar mažiau žinomus atlikėjus, tačiau ši sritis nepasirodė įdomi. Jis norėjo kurti savo, o ne dekonstruoti kitų. Vietoje to, pavyzdžiui, jis kartu su Miša Skalskiu, žinomu kaip 96wrld, sukūrė garso takelį spektakliui „Kosmosas+“ – už jį kūrėjai buvo nominuoti aukščiausiam Lietuvoje teatro apdovanojimui Auksiniam scenos kryžiui.
2017-ųjų pabaigoje Brokenchord savo albumą pristatė „Kablyje“ gyvai kartu su būgnininku Mantu Augustaičiu iš grupės „Garbanotas“. Vaizdo kūrėjai „pvz.lt“ sukūrė dviems kūriniams puikius videoklipus, o pirmąsias „Endless Transmission“ vinilo kopijas pats atlikėjas Lietuvoje išplatino akimirksniu.
Vis dėlto savo krašte pranašu nebūsi ir čia Brokenchord, galima sakyti, nežinomas. Kaip ir Ernestas Sadau, J.G.Biberkopf, grad_u, Manfredas ar kiti, savo veiklą projektuojantys visame pasaulyje ir gyvenantys principu ten-būti-čia. Nė vieno šių elektroninės muzikos kūrėjų nerasime tarp M.A.M.A. elektroninės muzikos nominantų. Tačiau jie egzistuoja paralelinėje erdvėje, kurioje muzika nėra vien produktas, generuojantis perklausas ir „dynorus“, tačiau ir socialinė, kultūrinė, eksperimentinė erdvė, kurios atradimus vėliau pasisavina popscena. Pavasarį koncertavęs „Tallinn Music Week“ festivalyje Estijoje, surengęs sausakimšą pasirodymą Kompozitorių namuose „Druskomanijos“ metu, vasarą Ernestas ruošiasi „Europavox“ Prancūzijoje.
Vakarą „Platformoje“ pradės ir užbaigs kultūros portalo „Ore.lt“ redaktorius, žurnalistas ir melomanas Direktorius, savo subtiliomis muzikinėmis selekcijomis įgarsinantis įvairiausias erdves nuo sunkaus rokenrolo garsų festivalyje „Devilstone“ iki Hong Kongo repo meno renginyje. Šiam vakarui Direktorius ruošia ritmingos psichodelinės kraut muzikos rinkinį.