2017 09 08

„Kitava“ ir „AroLieta“ rudenį pasveikino sutartine ir javais kvepiančiu klipu

Lietuvos muzikinėje padangėje gimė  išties naujas ir lietuviška šiluma dvelkiantis kūrybinis projektas – „Kitava“ ir „AroLieta“. Klausytojams pristatoma  vėl kitaip suskambusi  lietuviškos sutartinės „Giedula liepa“ interpretacija.
Rasa Stoškuvienė
Rasa Stoškuvienė

Idėjos autoriai – Kitavos lyderė Rasa Stoškuvienė ir garsų bei vaizdo žaismės kūrėjas Aras Žvirblys (AroLieta).

Atsitiktinai neatsitiktinis pasimatymas su liaudies daina, suvedęs projekto autorius, inspiravo ne tik pasirodžiusio naujo muzikinio takelio atsiradimą, bet ir šiai dainai sukurtą video klipą.

Profesionali muzika, harmonija alsuojanti vaizdo ir garso visuma, lietuviškos sutartinės melodikos persipynimas su šiandienos sąskambiais, pristatomą muzikinį klipą leidžia įvardyti kaip šiltą ir jaukų savo krašto paveikslą.

„Čia aš randu kas tikra ir regima, tai kas nematoma, bet visad jaučiama, tai kas girdima, bet ne visada išdainuojama, tai kas paprasta, bet stebuklingai buriančio. Tai tas jaukus jausmas – mano kraštas, mano namai.

Smagu, kai gyveni tikėjimu, kad tai kas brangu mums, bus perimta mūsų vaikų. Man , kaip mamai, džiugu, kad video klipo filmavime tą jaukų stebuklą kūrėme kartu su dukryte Saule. Simboliška – mūsų vaikai, tai nepailstamai augančios lietuviškos liepos“, – dalijasi mintimis dainos atlikėja Rasa Stoškuvienė.

VIDEO: Kitava ir AroLieta – Giedula liepa

Garsų ir vaizdo žaismės kūrėjas – Aras Žvirblys (AroLieta). Vokalas – Rasa Stoškuvienė ir Aras Žvirblys. Vaizdai – Rasa Stoškuvienė, Saulė Stoškutė, Vaiva Pocevičienė. Kanklėmis skamba Ingrida Spalinskaitė – Kurienė, smuiku – Rasa Žiogaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis