2022 07 22

„Lietuvos balsas. Kartos“ nugalėtojos „HEY! MIX” perdainavo legendinį Ledi Ais kūrinį

„Jis vertas knygos viršelio, saldžiausių žodžių romano“, – šias eilutes prieš keliolika metų žinojo ar net niūniavo beveik kiekvienas. Šiandien daina, kuri viena pirmųjų lietuviškame „Youtube“ pasiekė milijoną peržiūrų, vėl suskambo – ją perdainavo „Lietuvos balsas. Kartos“ nugalėtojos „HEY! MIX”, o dar daugiau emocijų suteikia spalvingas, jaunatviškumu alsuojantis klipas.
Grupė „Hey! Mix“
Grupė „Hey! Mix“ / Asmeninio archyvo nuotr.

„HEY! MIX“ turi savo unikalią energiją – tai šiuolaikiškos, talentingos ir itin energingos merginos, kurios, esu tikras, užpildys jau ilgokai muzikos rinkoje neužimtą merginų grupės nišą“ , – sako dainą išleidusių kūrybos namų „Elitaz Music“ prodiuseris Gediminas Jaunius, o atgimusį kūrinį prodiusavę Edgaras Žaltauskas bei Kasparas Meginis yra įsitikinę, kad daina vėl palies Lietuvos panelių ir kitų klausytojų širdis.

„Vadinamasis „svaigimas“ apie patikusius vaikinus yra tai, ką tikrai praeina kiekviena, tad šita daina turėtų būti aktuali per amžius. Visgi, ji nušokta ir nudainuota vakarėliuose ir mūsų pačių“, – juokiasi Karolis ir Kasparas ir papildo, kad nepaisant puikios startinės medžiagos jie stengėsi kūrinį kuo labiau pritraukti ir prie kiek pasikeitusio klausytojų skonio. „Įdėjome aktualių šių dienų skanumynų, turėjome omenyje jauną klausytoją“, – sako kūrėjai prodiusavę ne vieną itin sėkmingą kūrinį.

VIDEO: HEY! MIX - JIS

Vasariškas klipas filmuotas 10-tyje lokacijų

Romantiška ir jaunatviška kūrinio „Jis“ idėja atsispindi ir dainos klipe, kurį režisavo Justas Andriejauskas. Į intensyvų kūrybinį procesą įsitraukė virš 20 žmonių, filmuojant pakeista net dešimt lokacijų, o merginų įvaizdžiu rūpinosi garsus sportinių prekių ženklas „4F”, su kuriuo merginos neseniai pradėjo bendradarbiavimą.

„Išsikėlėme sau tikslą kiekvienai unikaliai merginai paruošti unikalią aprangą, su kuria ji jaustųsi patogiai ir galėtų laisvai išreikšti save. Kartu reikėjo galvoti ir apie visos grupės įvaizdį, jis turėjo išlikti nuoseklus. Tai buvo nelengva, tačiau galutinis rezultatas pranoko lūkesčius“, – sako „4F” atstovė Paulina Bafia ir pabrėžia, kad kartu su „HEY! MIX ” rado ne vieną bendrą tašką. „Kaip sporto prekių ženklas, vertiname komandinį darbą – žinome, kad kartu galime nueiti toliau nei vieni. Aiškiai matome, kad „HEY! MIX“ merginos yra komandos žaidėjos ir rūpinasi viena kita“, – pastebi Paulina.

Dainai žadėjo sėkmę nuo pradžių

„Lietuvos balsas. Kartos“ laimėjusioms „Hey! Mix” merginoms tai pirmasis ir ypač svarbus muzikinis debiutas po pergalės įtemptame projekto finale. G.Jaunius pabrėžia, kad šešių gabių dainininkių grupę „Elitaz Music“ mato, kaip ilgalaikį projektą, kurio sėkme tiki, todėl skyrė nemažai laiko gerai apsvarstyti visus veiksmus ir atrasti geriausią kūrinį startui.

„Neslėpsiu, buvo svarstoma net apie keletą galimų premjerinių dainų (kurios, tikėtina, klausytojus taip pat pasieks netrukus) vis dėlto, ryškiam debiutui pasirinkome šį kūrinį, kuris ne tik puikiai tinka „HEY! MIX“ ir jų dabartinei auditorijai, bet ir nostalgiškai vilioja plačiąją lietuviškos muzikos mylėtojų publiką“, – sako G.Jaunius.

Kūrybinė naujai atgimusios dainos komanda dėkoja ir originalaus, 2008m. išleisto kūrinio atlikėjai Ingridai Tamošaitienei – Ledi Ais bei dainos autoriui ir prodiuseriui Žilvinui Žusinui, kuris prisipažįsta, kad apie jos sugrįžimą svarstė jau seniai.

„Jau kurį laiką galvojau, kad būtų puiku ją perleisti. Džiugu, kad kūrinys toliau gyvena savo gyvenimą“, – sako Žilvinas, o paklaustas, ar kada tikėjo, kad ji sulauks tokios sėkmės, neslepia – tikėjo. „Nors tuo metu, kai išleidome dainą, buvo didelė konkurencija, jau pačios pirmos reakcijos koncertuose, taip pat reakcijos iš radijo stočių neleido abejoti, kad dainą lydės sėkmė. Na, o jau netruks žodžiai „Jis vertos knygos viršelio“ ėmė skambėti ir gatvėse pro atvirus mašinų langus“ , – šypsosi Žilvinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis