2020 07 25

„Lietuvos balse“ išgarsėjusi Kamilė Smaidžiūnaitė išleidžia pirmąjį savo klipą kartu su atlikėju Alekna

Kamilės Smaidžiūnaitės-Camilly ryškus muzikinis kelias prasidėjo praėjusių metų projekto „Lietuvos balsas“ scenoje, kurioje ji buvo pastebėta muzikos prodiuserio Donato Tamašausko-Dzouns. Būtent Donatas dabar rūpinasi atlikėjos muzikiniu įvaizdžiu. Jo dėka mergina patobulėjo ne tik kaip asmenybė, bet kaip ir dainų kūrėja.
Camilly ir Alekna pristato dainą „Aimana“
Camilly ir Alekna pristato dainą „Aimana“ / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 2 Dainos Muzika

Kalbėdama apie kūrinį Camilly atskleidžia, kad pagrindinė jo mintis yra nebijoti perteikti savo vidinę laisvę kiekvienam iš mūsų.

,,Ar gali būti, kad radau pasaulį, kuriame galiu mylėt stipriau?” – šia eilute, kuri skamba dainoje noriu priminti, kad niekada neturėtume slėpti ar gėdytis savo jausmų. Kažką mylėti reikia visada, tai mus praturtina ir suteikia spalvų dažnai pilkai kasdienybei. Ši daina kitokia, todėl tikiuosi, kad ji atras savo klausytoją”, – mintimis dalijasi atlikėja.

Įvertinkite:

VIDEO: Camilly - Aimana (feat. Alekna)

Atlikėja neslepia džiaugsmo, kad prie šio projekto prisidėjo gausus būrys talentingų žmonių.

,,Aš labai didžiuojuosi šiuo nauju kūriniu ir noriu padėkoti visai kūrybinei grupei. Vaizdo klipo idėją man įgyvendinti padėjo operatorius Lukas Kuchtovas. Pagrindinius vaidmenis vaizdo klipe atlieka Golda Filipavičiūtė ir Edvinas Račkauskis. Esu jiems labai dėkinga už jų profesionalumą ir gebėjimą perteikti dainos emociją”, – sako atlikėja.

Prie šio kūrinio prisidėjo ir žinomas atlikėjas Andrius Aleknavičius-Alekna. Alekna apie naują dainą sako: ,,Tai gana intymus kūrinys, todėl leidau sau šioje dainoje būti kitokiu nei įprastai. Niekur neskubėti ir tiesiog mėgautis. Tikiu, kad ši daina atlaikys laiko išbandymą.”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis