Albumo superhitų „Aš pavydžiu sau“ ir „Žalioj tyloj“ autorius sako, kad sėkmės tikrai tikėjosi, bet kad ji bus tokia didelė – tik svajojo. „Esu labai laimingas, kad šie metai tokie aktyvūs, produktyvūs ir tokie sėkmingi. Albumas „Laiko mašina“, koncertinis turas per Lietuvą su simfoniniu orkestru ir greitai pasirodysianti mudviejų su žmona televizijos laida apie keliones – oho, aš kartais ne tik pavydžiu sau, bet ir stebinu save,“ – juokiasi Linas Adomaitis.
„Laiko mašinos“ platinimo kompanija „Prior“ teigia, kad Lino Adomaičio albumas, ko gero, šiemet ir bus tas reiškinys, kai sutampa visi reikalingiausi komponentai: puikus turinys, atsiradęs laiku ir vietoje. „Prior“ pabrėžia, kad taip greitai ištirpęs tiražas – tai didžiulis šuolis. Papildomą tiražą platintojai jau šią savaitę skubos tvarka vėl paskleidė po visą Lietuvą.
Kalbėdamas apie albumo internetinę prekybą Linas pastebi, kad daugiausiai pardavimų generuoja Lietuva, Anglija, Norvegija ir JAV. „Internete iTunes pardavimų skaičiai neblogi, lyginant su praėjusiu mano albumu „Floating to You“ – jie ženkliai didesni. Manau, kad greitai ateis diena, kai visi pereis į internetą, o CD ar viniliniai diskai mažais tiražais džiugins tik ištikimiausius gerbėjus,“ – įsitikinęs Linas Adomaitis.
Nepriekaištingai išleistas albumas „Laiko mašina“ vidiniame skyrelyje turi išsamią knygelę su daugybe nuotraukų, piešinių ir visų dainų tekstais, o dviejose kompaktinėse plokštelėse puikuojasi net 24 kūriniai. Daugelis jų įrašyti drauge su talentingiausiais scenos kolegomis: Vaidu Baumila, Monika Linkyte, Dagna, Akmėja, Gabriele Senkevičiūte ir daugeliu kitų.
Linas mano, kad albumo sėkmės mozaiką sudaro daugybė komponentų. Atlikėjas prisipažįsta, kad kiekvienai albumo muzikinei detalei, melodijoms, aranžuotėms, garso įrašams, garso dizainui, nuotraukoms, pakuotės apipavidalinimui, reklamai, netgi šių metų kampanijos vizualinių sprendimų spalvai skyrė didžiulį dėmesį.