2016 08 31

Muzikos konferencija „What's Next in Music?“ kalbės aštriomis ir aktualiomis temomis

Jau poryt Vilniuje prasidės muzikos konferencija „What’s Next in Music?“, kuri šiemet susijungė su ketverius metus iki tol organizuota „Vilnius Music Week“. Rugsėjo 2-3 dienomis Lietuvos muzikos verslo asociacijos kvietimu į Vilniaus „Corner Hotel“ pasidalinti savo žiniomis ir patirtimi rinksis muzikos specialistai iš užsienio ir Lietuvos.
„The Academic“
„The Academic“ / „What’s Next in Music?“ nuotr.

„Šių metų konferencijos jungianti tema yra muzikos pardavimas — kaip parduoti muziką, kas padeda parduoti muziką, kas ir kodėl ją perka arba kodėl neperka. Konferencijos metu bus nevengiama aštrių, aktualių ir nepatogių temų ir klausimų“, — pasakojo vienas konferencijos rengėjų, Lietuvos muzikos verslo asociacijos direktorius Vaidas Stackevičius.

Šiemet tapusi britų festivalio „The Great Escape“ partnere Lietuvos muzikos verslo asociacija tęsia bendradarbiavimą su šiuo festivaliu ir į Vilnių pakvietė jo koncertinės programos sudarytoją Adamą Ryaną, kuris konferencijoje kalbės apie tai, kaip atlikėjams išnaudoti „showcase“ festivalius, klausys ir komentuos atlikėjų įrašus per „Check my demo“, gyvai stebės koncertus ieškodamas naujų vardų savo festivaliui.

Su juo konferencijoje dalyvaus ir populiarumą spėjusio išsikovoti Slovėnijos festivalio „Ment“ vienas organizatorių Matjažas Mančekas.

„What’s Next in Music?“ nuotr./Sara Hartman
„What’s Next in Music?“ nuotr./Sara Hartman

Didelį susidomėjimą kelia aktuali tema apie festivalių verslą Lietuvoje, kurioje dalyvaus šiais metais neįvykusio Karklės festivalio rengėjas Marius Tumšys. Kartu su juo diskusijoje dalyvaus „Loftas Fest“, „Galapagų“, „Bliuzo naktų“ ir „Roko naktų“ organizatoriai.

Kaip uždirbti iš muzikos platinimo internete pasakos skaitmeninio platintojo „The Orchard“ atstovė Olya Moldavskaya. Patirtimi licencijuojant muziką kino filmams dalinsis leidėjas Dovydas Bluvšteinas. Kaip muziką atrenka filmams pasakos režisierius Donatas Ulvydas, danas Nisas Bøgvadas iš „Copenhagen Film Music“.

Kiek muzikos pardavimus lemia įvaizdis bus galima išgirsti iš muzikos atlikėjų Beissoul, Erica'os Jennings, Algirdo Kaušpėdo. Muzikos įrašymo subtilybėmis dalinsis prodiuseris ir garso režisierius Bernardas Löhras, dirbęs su grupės ABBA muzikantais Björnu Ulvaeusu and Benny’iu Anderssonu, taip pat dainininke Celine Dion, grupėmis „Backstreet Boys“ ir „Westlife“.

Labiausiai įsimintinus su muzika susijusius pavyzdžius nagrinės Saulius Baradinskas ir Žygimantas Kudirka-MC Mesijus. „What's Next in Music?“ didžiuojasi, kad šios konferencijos metu įvyks muzikai skirtos aplikacijos „Xylo“ pristatymas ir pasaulinė premjera.

Visą muzikos konferencijos programą galima rasti „What’s Next in Music?“ „Facebook“ paskyroje. Dalyvavimas konferencijoje nemokamas, bet būtina išankstinė registracija.

„What’s Next in Music?“ pasiūlys ne tik seminarus, bet ir įvairių kylančių atlikėjų pasirodymus. Lietuvos muzikos verslo asociacijai bendradarbiaujant su Europos talentų mainų programa ETEP Vilniuje pasirodys vokiečių dainininkė iš Berlyno Sara Hartman, airių indie grupė „The Academic“ ir latvių roko grupė „The Big Bluff“. Šie atlikėjai koncertuos „Loftas Fest“ programoje, „Europavox“ scenoje.

„What’s Next in Music?“ nuotr./„The Big Bluff“
„What’s Next in Music?“ nuotr./„The Big Bluff“

Kiti dalyviai pasirodys „What’s Next in Music?“ scenose menų fabriko „Loftas“ kieme ir „Vasaros terasoje“, taip pat įvairiose „Loftas Fest“ scenose. Jose verta ieškoti ukrainiečio Sascha Boole, islandų-vokiečių atlikėjo Mixophrygian, latvės Alisės Jostės, baltarusių „Take the Cookies“, „Teleport“, „Triangle“, estų Argo Valso, lenkų „Coals“, Rosalie, lietuvių „Local Blood“, „Ministry of Echology“, „D’Mask“, Despotin Fam, Umiko ir kitų vardų.

Muzikos konferenciją ir festivalį „What’s Next in Music?“ organizuoja Lietuvos muzikos verslo asociacija kartu su „Loftas Fest“. Šį projektą palaiko Lietuvos kultūros taryba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis