2021 05 05

Naują dainą klausytojams dovanojanti Iglė: „Negalėjau jos išmesti iš galvos“

Naują dainą „Aš tavo galvoje“ pristatanti Iglė sako, kad jos pavadinimas gana simboliškas, mat po įrašo priedainio tekstas ir melodija jos mintyse su pertraukomis skambėjo dar kelias dienas. „Manau, žmonės žino tą jausmą, kai negali dainos išmesti iš galvos. Šį kartą man buvo vienas ryškesnių atvejų“, – sako ji.
Iglė Bernotaitytė
Iglė Bernotaitytė / Monikos Remeikytės nuotr.

Patyrusi gana stiprų besikartojančios dainos efektą, Iglė nutarė išsamiau juo pasidomėti.

„Pasirodo, nors vieną kartą šį reiškinį yra jautę net 98 proc. žmonių. Du trečdalius atvejų įstrigusi melodija pati savaime užsimiršta ir nesukelia nepatogumų“, – sako ji.

Tačiau būna, kad dainos frazė ar priedainis mintyse užsibūna ir norisi, kad tai liautųsi.

„Pasirodo, reikia nesistengti dainos išmesti iš galvos, nes tai duoda net priešingą rezultatą. Geriausias būdas visai paprastas: reikia išklausyti tą dainą nuo pradžios iki galo ir, jei įmanoma, padainuoti drauge su įrašu. Jei išklausyti galimybės nėra, dar padeda gumos kramtymas“, – sako ji.

Dainos „Aš tavo galvoje“ klausykitės čia:

VIDEO: IGLĖ - Aš tavo galvoje

Iglė sako, kad jos galvoje įstringa ne tik melodijos. Tatuiruočių meistre dirbanti dainininkė kartais negali pamiršti ir vaizdų, kuriuos piešia ant klientų kūnų.

„Ne nuolat taip nutinka, tačiau kartais būnu apsėsta piešinio. Atsigulu vakare miegoti, užsimerkiu ir matau. Kartais net sapnuoju“, – pasakoja ji.

Metodų, kaip pamiršti vaizdus, ji dar neieškojo, nes niekada nejautė pernelyg didelio diskomforto ir jie patys išblėsdavo. Tačiau vieno vaizdo ji niekaip negalėjo pamiršti.

„Tatuiravau merginai labai gražias gėles ant peties ir po to vaizdas nuolat iškildavo prieš akis. Galų gale pasidaviau ir pasidariau panašią“, – juokėsi dešimt skirtingo dydžio tatuiruočių turinti Iglė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis