2020 04 21

Naują dainą pristatantis E.Chrebtovas: „Daina gali prikelti iš apatijos, suteikti tikėjimo ir vilties“

Operos solistas, dainininkas Eugenijus Chrebtovas publikai pristato naują dainos „Šaukiu aš tautą“ vaizdo klipą. Ištuštėję miestai, sustojęs kultūrinis gyvenimas ir pakitęs žmonių tarpusavio bendravimas atlikėją paskatino ne laukti, kol bus vėl leista grįžti į sceną ar į repeticijų sales, o muzikos keliu kreiptis į Lietuvos žmones ir dainos galia suteikti jiems tikėjimo bei vilties.
Eugenijus Chrebtovas
Eugenijus Chrebtovas / Asmeninio albumo nuotr.

„Daugelis šiame saviizoliacijos laikotarpyje išgyvena daug įvairių jausmų, pradedant baime, nežinomybe dėl ateities, grėsme sveikatai ir finansiniu nestabilumu. Jaučiu, kad žmonės emociškai ir psichologiškai išsekę. Net ir mokslininkai, psichologai kalba, jog po karantino mes išeisime kitokie.

Galbūt pasikeis įpročiai, vertybės, o gal požiūris į daugelį dalykų, bet esu tikras, kad žmogiškasis ryšys bus esminis pokytis. Manau, žmonės labiau pradės vertinti savo šaknis, istoriją ir kultūrą“, – sakė solistas E. Chrebtovas.

Atlikėjo įsitikinimu, visais laikais muzika, daina buvo tai, kas net ir pačiu sunkiausiu gyvenimo momentu padėdavo pakelti sunkumus, nugalėti apatiją, pasisemti šviesos ir vilties.

Eugenijaus Chrebtovo dainos „Šaukiu aš tautą“ galite pasiklausyti čia:

VIDEO: Eugenijus Chrebtovas - Šaukiu aš tautą

„Ištuštėjusios miesto gatvės, uždarytas visuomeninis gyvenimas, atskirti žmonės vieni nuo kitų – tai itin sudėtingas laikotarpis visiems. Aš atlikėjas, todėl į Lietuvos žmones kreipiuosi muzikos keliu ir tikiuosi skambantys dainos žodžiai atkreips mūsų visuomenės dėmesį ir įpūs jiems tikėjimo geresniu rytojumi. Tikiu, kad bendruomeniškumo jausmas, atjauta, vienas kito palaikymas gali padėti jaustis stipriems ir emociškai tvirtiems“, – savo mintimis dalinosi dainininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis