2020 09 21

Naujas D.Varno klipas atspindi skyrybomis pasibaigusį gyvenimo etapą: santykiuose nėra vienos tiesos

Dainotas Varnas pristato naujausią klipą dainai „Nėra vienos tiesos“. Jame – taikliai išreikšta visiems mums gerai pažįstama kasdieninė dviejų žmonių jausmų dinamika.
Dainotas Varnas
Dainotas Varnas / Gedimino Kartano nuotr.

„Ne visada meilė būna tik graži. Būna, kad nesikalbi, būna, kad norisi būti vienam ir tyloje. Kartais būna, kad negali pakelti akių ir pažvelgti į sau artimą, o kartais imi ir pratrūksti. Apie tai daina ir klipas. Ir dar – santykiuose tikrai nėra vienos tiesos, tačiau tarp mūsų skirtingų tiesų reikėtų ieškoti bendrų taškų arba kompromisų“, – sako D.Varnas.

Klipą „Nėra vienos tiesos“ žiūrėkite čia:

VIDEO: DAINOTAS VARNAS - Nėra vienos tiesos

Dainininkas prisipažįsta, kad visą apdainuotą jausmų skalę yra išgyvenęs ir džiaugiasi, kad šiuo metu jau gali ramiai apie tai kalbėti bei filmuoti klipus, nes aistros aprimę, gyvenimas susidėliojęs į vietas.

„Daina gana tiksliai atspindi mano praeitą gana skausmingą gyvenimo etapą, kuris baigėsi skyrybomis. Džiugina tai, kad viskas liko praeityje ir šiandien mane jaudina tiek, kiek reikia meninei išraiškai klipe. O kasdienybėje prisiminti visai nebeskaudu, tačiau pamiršti irgi nenorėčiau. Ateičiai, spėju, bus vertinga“, – sako D.Varnas.

Nors ir pasakoja ne apie patį smagiausią santykių etapą, klipas baigiasi optimistine nata.

„Nesinorėjo liūdnos pabaigos, todėl klipo antroje pusėje – jausminis fonas pasikeitęs, valdo šviesios emocijos. Esu neužmušamas optimistas, kuris nuolat kartoja, kad vieno pabaiga yra tuo pačiu ir kito pradžia“, - juokiasi D.Varnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis