2023 03 30

P.Paukštaitytė pristato naują dainą „Jei gyvenčiau mėnuly“: „Negalėjau jos laikyti tik sau“

Šių metų nacionalinės „Eurovizijos“ atrankoje sužibėjusi Paulina Paukštaitytė savo klausytojams dovanoja naują singlą – „Jei Gyvenčiau Mėnuly“. Tai antrasis kūrinys, kurį Paulina išleidžia drauge su didžiausia muzikos leidybos kompanija pasaulyje „Universal Music Group“.

Kaip gimė daina?

Šią dainą sukūriau karštą vasaros dieną, pamenu kokia saulėta ir šilta ji buvo. Kai savo Tik Tok paskyroje pasidalinau jos ištrauka, ji žmonėms be proto patiko. Supratusi, kad gimė kažkas magiško ir ypatingo, negalėjau jos laikyti tik sau. Įdomu tai, kad mano sekėjai ir padėjo sugalvoti jai pavadinimą.

Asmeninio archyvo nuotr./Paulina Paukštaitytė
Asmeninio archyvo nuotr./Paulina Paukštaitytė

Klipą nufilmavome iš karto po „Eurovizijos“ filmavimų. Viskas vyko labai operatyviai, su komanda užtrukome vos 12 valandų. Tai buvo greičiausiai nufilmuotas mano vaizdo klipas, kuriuo labai didžiuojuosi.

Debiutuodama šių metų nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje, sulaukei didžiulio palaikymo. Kaip viena favoričių, tave įvardino ir 2019 m. konkurso nugalėtojas Duncan Laurence. Atrodo, kad tavo muzikinė karjera tik įgauna pagreitį. Kokie tavo ateities planai ir svajonės?

Šiuo metu šlifuoju ir tobulinu savo dainas, ne paslaptis, kad vyksta ir albumo kūrybinis procesas. Tad klausytojai jau labai greitai gali tikėtis dar daugiau naujų dainų ir susitikimo gyvai mano koncertuose.

Pokalbis su Paulina Paukštaityte laidoje „ŽMONĖS svečiuose“:

VIDEO: „ŽMONĖS svečiuose: „Eurovizijos“ atrankoje sužibėjusi Paulina Paukštaitytė pristato naują dainą „Jei gyvenčiau mėnuly“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis