Paulina Paukštaitytė pristato dainą „Galbūt“: tai – atviriausias kūrinys jos karjeroje

Jaunosios kartos atlikėja Paulina Paukštaitytė pristato vieną atviriausių savo kūrybos dainų – gerbėjų pamiltą kūrinį „Galbūt”. Kartu su singlu pasirodė ir jautrus vaizdo klipas, atskleidžiantis slapčiausius atlikėjos jausmus.
Paulina Paukštaitytė
Paulina Paukštaitytė / Stopkadro nuotr.

„Dainą „Galbūt“ parašiau prieš 5 metus, remdamasi asmenine patirtimi. Tai yra viena seniausių ir atviriausių mano sukurtų dainų, ją parašiau sau ir net negalvojau, kad kada nors išleisiu. Tačiau draugai mane paskatino tai padaryti.

Šis kūrinys yra pilnas atvirumo, paguodos ir savotiškos vilties, kad tikroji meilė egzistuoja ir jeigu kartais kuklumas mus stabdo nuo tiesos pripažinimo, verta tikėti, jog galbūt ateis diena, kai viduje atrasi tos stiprybės, kurios ilgą laiką neradai“, – pasakoja Paulina.

Stopkadro nuotr./Paulina Paukštaitytė
Stopkadro nuotr./Paulina Paukštaitytė

Vieni žmonės, jausdami liūdesį, mėgina jį nuslopinti, klausydami linksmų dainų, o kiti priešingai – mieliau renkasi išliūdėti, skambant širdgėlos kupiniems kūriniams. „Aš asmeniškai labai įvairiai, nors dažnai mėgstu klausyti linksmos muzikos, žinau, jog ilgai bėgti nuo liūdesio negalima, nes vėliau jis gali užklupti dvigubai, todėl užklupus būtent tokiems momentams tobulai tiks daina „Galbūt“.

Primename, kad išgirsti Pauliną Paukštaitytę gyvai galėsite jau balandžio 20 d., Vilniaus šv. Kotrynos bažnyčioje, kur pirmą kartą gražiausios atlikėjos dainos suskambės akustiškai.

„Šis koncertas bus ypatingas nes dar niekada mano kūryba neskambėjo akustiškai. Manau, kad tai bus kaip niekada jautrus ir magiškas koncertas, vienoje gražiausių Vilniaus vietų – šv. Kotrynos bažnyčioje, balandžio 20 dieną – pačiame pavasario žydėjime“, – kalba P.Paukštaitytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis