Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 28

„Pikaso“ žodžiai „Aš kaip ir tu“ – žinomų moterų lūpomis

Vaikinų grupė „Pikaso“ savo gerbėjams pristato naujausios dainos „Aš kaip ir tu“ vaizdo klipą, kuriame dainos žodžiai skamba gražiausių Lietuvos merginų lūpomis.
Asta Valentaitė, Greta Šapkaitė, Ieva Gervinskaitė
Asta Valentaitė, Greta Šapkaitė, Ieva Gervinskaitė / Kadrai iš vaizdo klipo

Vaizdo klipe nusifilmavo modelis Asta Valentaitė, aktorė Eglė Jackaitė, „Mis Lietuva 2011“ Ieva Gervinskaitė, buvusios grupės „Mango“ narė Viktorija Perminaitė, buvusi laidų vedėja Greta Šapkaitė, dainininkė Liepa ir Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupės šokėja Jolanta Milčienė.

Visos merginos skirtingos tiek savo profesijomis, tiek charakteriu. Vienos ypač populiarios šiuo metu, kitos kiek primirštos, išsiilgtos ar dar neatrastos. Nepaisant skirtumų, visos jos turi minčių, kurios sutampa. Būtent apie tai ir naujausia grupės „Pikaso“ daina „Aš kaip ir tu“. Visi mes kartais jaučiamės liūdni, kažko nemėgstam ar kažką labai mylim, todėl esame panašūs.

Vaizdo klipo filmavimo komandai neteko nusivilti merginų darbu. Visos jos nedvejodamos sutiko pagelbėti kuriant klipą dainai „Aš kaip ir tu“ ir atliko savo darbą labai profesionaliai. Nė viena nesiskundė, nekėlė nepagrįstų reikalavimų ir niekam neprieštaravo, tiesiog nuotaikingai ir atsakingai atliko prisiimtą vaidmenį.

Nors apie garsias merginas Lietuvoje dažnai tenka išgirsti įvairių gandų, kaltinimų, prilipdomų pasipūtėlių ar aikštingų panelių etikečių, tačiau filmavimo grupei teko pamatyti tikruosius merginų veidus, nepridengtus visuomenės suformuotų kaukių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?