Pristatyti aplikacijos specialioje spaudos konferencijoje sostinės „Comfort Hotel LT“ viešbutyje atvyko pats M.Palubenka ir jo komanda. Apie šią M.Palubenkos aplikaciją ir jos analogus užsienyje Žmonės.lt jau rašė.
M.Palubenkos vardinėje aplikacijoje gerbėjai galės rasti artimiausių dainininko koncertų datas ir detales, klausytis atlikėjo muzikos, nemokamai ją atsisiųsti, sužinoti naujausias žinias iš jo fronto, žaisti muzikinius žaidimus – antai pasirodžius Leono Somovo sukurtam M.Palubenkos kūrinio remiksui, vartotojai galės patys mėginti žaisti su kūrinio instrumentalu.
Aplikacijos turinys nuolat keisis – bus atnaujinamas. „Tai – tiesioginis ryšys tarp atlikėjo ir klausytojo. Aplikacija – neišvengiamas ryšys, o juk žinome, kad net ir per „Facebook“ galima sužinoti ne viską“, – konferenciją pradėjo A.Chudoba.
„Aplikacija bus namai visiems mano kūrybiniams dalykams. Stengėmės apjungti du dalykus: kūrybą ir platformą, kurioje žmonės galės pasiekti tą kūrybą“, – antrino M.Palubenka.
Anot vadybininko, vardinė atlikėjo aplikacija – muzikos ateitis: „Visi žinome, kad šou verslas keičiasi, tad žmonės ieško būdų pasiekti savo klausytoją. Kartu su Marku esame ta kūrybinė grupė, kuri generuoja idėjas. Muzikinė aplikacija – muzikos ateitis, kurios nebus galima išvengti.“
Anatolijus Chudoba ir Markas Palubenka |
Pagrindinis komandos tikslas – apjungti visus M.Palubenkos profilius interneto erdvėje: sujungti socialinių tinklų paskyras, asmeninį tinklalapį, mobiliąją aplikaciją. Visi jie tikisi, kad mobiliąja aplikacija naudosis pastovus vartotojų skaičius – nors pats M.Palubenka į programėlę pragmatiškai nežvelgia, vadybininkas A.Chudoba juokauja, kad kiekvienam dainininko „Facebook“ gerbėjui parsisiųsti produktą – tiesiog būtina.
A.Chudoba patikino, kad analogų šalyse kaimynėse šiai programėlei nėra. „Esame pirmieji Baltijos šalyse, sukūrę tokią aplikaciją. Per „Music Week“ klausinėjau kolegų iš užsienio – Latvijos, Estijos – ar jie turi ką panašaus. Sulaukiau neigiamų atsakymų. Net kolegos iš Rusijos labai susidomėjo šiuo dalyku – ragino būti pirmaisiais ir tikino mokysiantys iš mūsų klaidų“, – sakė A.Chudoba.
Konferencijos akimirka |
Tokios programėlės kūrimas truko apie du mėnesius – per šį laiką generuotos idėjos, produktas tobulintas ir apipavidalintas. Kiek tiksliai kainuoja sukurti tokį dalyką, nei M.Palubenka, nei jo vadybininkas A.Chudoba nepanoro atskleisti.
Spalio 24-ąją, ketvirtadienį, vardinę programėlę M.Palubenka pristatys koncertuodamas sostinės menų fabrike „Loftas“. Čia vienu ypu jis taip pat pristatys ir naują mini-albumą lietuvių kalba, kartu su dainininku scenoje pasirodys svečiai iš Latvijos „Astro’n’out“.
Spalio 25 d. dainininkas pasirodys Kaune, 26 d. – Klaipėdoje.