Progresyvią house muziką grojantis Jeremy Lietuvoje lankėsi jau trečią kartą: „Pirmą kartą čia buvau prieš kelerius metus, bet tada praleidau vos kelias valandas – grojau Vilniaus klube „Exit“. Viešėdamas antrą kartą, grojau renginyje Trakų pilyje. Tai man buvo pirmas kartas gyvenime, kai teko groti pilyje, todėl įspūdžiai neišdildomi.“
J.Olanderiui tenka groti įvairiausiuose pasaulio kampeliuose, nuo sausakimšų sostinių klubų iki milžiniškų arenų. Neseniai jis grojo šimtatūkstantinei miniai Majamyje.
Paklaustas, kokios erdvės jam patinka labiau, „Power Hit Radio“ gimtadienio svečias sakė, kad jam malonu groti milžiniškose arenose, pavyzdžiui, festivaliuose, kai per trumpą laiką tenka atiduoti visą save, tačiau pats mieliau renkasi miesto klubus: „Esu užaugęs tarp miesto pastatų, miesto kultūros. Jei tektų pasirinkti, kur groti visą likusį gyvenimą, tai būtų klubai.“
Pirmieji kartai Lietuvoje J.Olanderiui labai įsiminė, todėl abejingų jis nepaliko ir vakarėlyje penktadienio vakarą. Daugiau įspūdžių ieškokite nuotraukų galerijoje:
Jaremy pastebėjo: „Dabar tiek naujų muzikantų, kūrėjų ir atlikėjų, viskas vyksta taip greitai – tu gali tapti žinomas pasaulyje vos per pusmetį. Manau, tokiu atveju praleidi tam tiktą etapą ir nebegali palyginti jausmo, ką reiškia groti mažose erdvėse ir didžiulėse arenose, nes mažų klubų ar festivalių tiesiog neišbandai.“
Paprašytas palyginti Europos ir Amerikos publiką, J.Olanderis sakė, kad jo kuriama muzika, vadinamasis EDM (Electronic dance music) skambesys Amerikoje daugeliui žmonių vis dar naujas: „Džiaugiuosi, kad amerikiečiai – labai atviri naujovėms. EDM jiems ganėtinai naujas reiškinys, tačiau publika jį puikiai priima. Tuo tarpu Europoje šis skambesys jau seniai žinomas, todėl sužavėti publiką yra didelis iššūkis.
J.Olanderis neslepė džiaugsmo, kad jis – šokių muzikos prodiuserio, visame pasaulyje žinomo Eric Prydz „muzikinės šeimos“ narys: „Tai puiku. Kartu dirbame beveik ketverius metus, tapome draugais. Žaviuosi juo, jo požiūriu į muziką, tuo, kokią įtaką jis daro klubinei muzikai. Visada galiu jo paklausti patarimų, jis man nurodo kryptį, kokia būtų geriausiai dirbti, tačiau palieka spręsti man pačiam – daryti taip, kaip man atrodo geriausiai.“