2018 11 07

Prieš koncertą „Eurovision Afterparty“ Ieva Zasimauskaitė pristato naują dainą „Apkabink“

Intensyviai besiruošdama savo padėkos koncertui„Eurovision Afterparty", Ieva Zasimauskaitė pristato naują dainą „Apkabink“. Melomanus pirmą kartą pasieks kūrinys, kurio muzikinė dalis jau baigta, tačiau vaizdo klipas - dar ne. Jame nusifilmavo Ieva, bet dar trūksta svarbiausios dedamosios – nufilmuotų Ievos gerbėjų.
Ieva Zasimauskaitė
Ieva Zasimauskaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Klipe palikta vietos kiekvienam – mylinčiam, svajojančiam ir norinčiam prisiminti kaip gera būti kartu.

„Filmuojant klipą apsikabinti kviesime visus – tėvus, draugus, mylimuosius, vaikus, šeimas. Visai nesvarbu kas tai darys, svarbu, kad kai ką nors apkabini, jie nueina šypsodamiesi ir širdy pasidaro šilta“, – sako Ieva. – Su tais, kurie myli sieksiu apsikabinimų rekordo“. Užkrėsti gerumu kitus ir pasiryžti įgyvendinti jautrią ir šiek tiek beprotišką idėją, kaip sako atlikėja, pakuždėjo pati daina – „Apkabink“. „Noriu, kad kuo daugiau mūsų turėtų progą prisiliesti prie muzikos ir patirtų nepamirštamas akimirkas, kurias sukuriame kartu“.

Pagrindinė sąlyga norintiems pasinaudoti unikaliu šansu ir nusifilmuoti dainos klipe – turėti Ievos padėkos koncerto „Eurovision Afterparty“ bilietą ir registruotis video filmavimams. Europoje analogų neturintis renginys sieks ir apkabinimų rekordo. Tikimasi, kad pavyks suburti kuo daugiau Ievos gerbėjų bendram apsikabinimui.

VIDEO: Ieva Zasimauskaitė Apkabink Music Video

Baigtas filmuoti dainos „Apkabink“ video klipas pirmą kartą bus pristatytas gruodžio 16 d. „Eurovision Afterparty“ koncerto finalo metu, Kauno „Žalgirio“ arenoje.

„Man tai – svajonės išsipildymas. Tai mano draugystės koncertas kartu su mylimiausiais „Eurovision 2018“ atlikėjais ir visais gerbėjais Lietuvoje. Pasimatom jau labai greitai“!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis