2022 06 23

R.Ščiogolevaitės, V.Genytės ir A.Pilvelytės projektas „3D“ pristato dainą „Vilty“

Baltijos jūra, vėjas, besileidžianti saulė ir jos spinduliuose išskirtinai moteriškai sužibusios Lietuvos muzikos divos – Rūtos Ščiogolevaitės, Vaidos Genytės ir Aistės Pilvelytės projektas „3D” bei „Elitaz Music” pristato naują muzikinį klipą „Vilty“. „Dainoje visos skleidžiame kiek skirtingą energiją, bet mus vienija bendra žinutė, jog viltis, tikėjimas, kad ir kaip sunku bebūtų, visada išlieka“, – sako atlikėjos ir mielai sutinka plačiau papasakoti apie subtilų, bet kartu ir drąsų dainos kūrybinį procesą.

Skirtingai panašios

Svajonė dainuoti trise Lietuvos scenos vilkes lydėjo seniai – kadaise joms jau teko kartu lipti į sceną, rezultatai maloniai stebino, tad mintis iš to išrutulioti daugiau, kirbėjo ne vienai.

„Šis projektas man labai brangus, nes ilgai nešiojausi jo idėją širdyje, labai džiaugiuosi, kad Rūta ir Vaida jautė tą patį ir iš karto sutiko prisijungti“, – sako Aistė. Ją papildo Vaida, kuri prisipažįsta, kad, iki susikuriant „3D”, į panašius projektus žiūrėjusi gana skeptiškai.

„3D” – Vilty:

VIDEO: 3D (R. Šciogolevaitė, V. Genytė, A. Pilvelytė) - VILTY

„Manęs kažkaip niekada netraukė dainuoti grupėje, bet supratau, kad mūsų projektas visiškai kitoks – mes nesame grupė, esame trys solistės, kiekviena su savo linija, savo stiprybėmis, kas sukuria nuostabų rezultatą“, – sako Vaida. Būtent triguba profesionalių jėga atsispindi ir naujausioje jų atliekamoje dainoje „Vilty“. „Viena iš mūsų yra vilty. Kitai iš mūsų jos labai reikia. Dar kita moka nuostabiai jos įkvėpti – taigi, visos – su savo skirtingomis energijomis, kuriomis apsikeičiame ir tarpusavyje, ir su klausytoju“, – pastebi Vaida.

Organizatorių nuotr./Rūta Ščiogolevaitė
Organizatorių nuotr./Rūta Ščiogolevaitė

Galvojo apie dainos tikslą, o ne populiarumą

Dainą „Vilty“ parašė Rūta Ščiogolevaitė, prodiusavo Marius Matulevičius.

„Daina yra apie viltį, ji eina tiesiai iš širdies, nes rašant ją, o ir apskritai šiame kūrybos periode, man norėjosi kuo daugiau tikrumo – mažiau galvoti apie tai, kas būtų populiaru ir įtiktų auditorijai, daugiau apie tai, ką noriu pasakyti, perteikti. Džiaugiuosi, kad Vaida ir Aistė pajautė tą patį“ , – sako Rūta, na, o Aistės teigimu, šis projektas tai ir su patirtimi ateinantis noras palikti kažką daugiau žmonių širdyse, noras įsiprasminti.

Aistę papildo Vaida: „Esame užaugusios, brandžios! Žinom, kas esam, kodėl esam, kur esam“, – šypsosi moteris.

Organizatorių nuotr./Vaida Genytė
Organizatorių nuotr./Vaida Genytė

Moteriškumo šventė

Žiūrovai pastebės, kad vaizdo klipas „Vilty“ yra odė ne tik vilčiai, bet ir moteriškumui – trys nuostabios scenos moterys jame atsiskleidžia ir naujomis, netikėtomis spalvomis.

„Buvo nuostabi diena, nuostabi kūrybinė komanda, nuostabios mano kolegės – nusprendžiau padrąsinti, paraginti kartu išlaisvinti, atidengti šiek tiek to moteriškumo“ – juokiasi Aistė.

Organizatorių nuotr./Aistė Pilvelytė
Organizatorių nuotr./Aistė Pilvelytė

Rūtos teigimu, tai buvo ir kur kas daugiau nei vaizdo klipo kūrimas.

„Kadangi daryta daug dublių, kur mus filmavo po vieną, turėjome laiko vieną kitą stebėti iš arčiau, kaip sesės: kokia kiekviena graži, moteriška, artistiška, kaip pozuoja, kaip išsilaisvina. Esame labai artimos, tai tokia triguba draugystė, kur panašumai jungia, o skirtumai tik papildo“ , – sako atlikėja.

Kūrinį „Vilty“ „3D” išleidžia kartu su „Elitaz Music“ prodiusavimo kompanija.

„Labai džiaugiamės bendradarbiavimu su vienais didžiausių Lietuvos muzikos scenos balsų ir tikimės, kad žmonės įsileis jas ir jų kūrybą į savo širdis. Bendrauti ir kurti su Rūta, Vaida ir Aiste yra labai lengva ir tuo pačių be galo smagu, kadangi šios damos turi gerą humoro jausmą. Filmuojant muzikinį vaizdo klipą visą laiką juokavome ir kvatojome, tad drąsiai galime teigti, jog ši „3D“ kompanija yra tikras vitamino C užtaisas.“ , – sako „Elitaz Music“ komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis