„SEL“ surengs du išskirtinius koncertus: „Aptarinės visa Lietuva“

„SEL“ per savo jau daugiau nei tris dešimtmečius trunkančią karjerą daug kartų įrodė, jog kiekvienas grupės šou gali patekti į istoriją. Šiais metais gerbėjai kviečiami į dar du didžiulius koncertus – liepos 13 dieną Klaipėdos vasaros estradoje ir gruodžio 14-ąją Kauno „Žalgirio“ arenoje. Tiesa, šie pasirodymai, pasak Egidijaus Dragūno, gerokai skirsis vienas nuo kito.
Egidijus Dragūnas-Sel
Egidijus Dragūnas-Sel / Indrės Pix / Prokadras.lt nuotr.

„Abu šou bus kitokie – vasaros šou pajūryje bus kaip didžiulis vakarėlis po atviru dangumi, o klausytojai jau žino, kad vakarėlius rengti mes tikrai mokame. Koncertas Kaune bus skirtas naujojo albumo, kurį šiuo metu įrašinėjame, pristatymui. Šou vyks 360 laipsnių principu – suprojektuota netradicinė scena bus sumontuota salės viduryje, čia įvyks tai, ko publika jau seniai laukia“, – intriguoja Selas.

Jo teigimu, pasirodymas „Žalgirio“ arenoje bus lyg finalinis šių metų akordas, ne tik įspūdingai užbaigsiantis šiuos metus, bet ir pažymėsiantis didžiulį įvykį grupės istorijoje – naują albumą.

Asmeninio archyvo nuotr./Egidijus Dragūnas
Asmeninio archyvo nuotr./Egidijus Dragūnas

„2024-ieji „SEL“ grupei bus įsimintini, pasistengsime, kad jie tokie būtų ir gerbėjams“, – sako E.Dragūnas.

Abu pasirodymai žada būti įspūdingi, pilni naujų moderniausių sprendimų.

„Koncertai skirsis ne tik scenų dydžiu, bet ir koncepcija. Klaipėdos estradoje visai kitoks pojūtis, juk šou vyksta vasarą, dauguma atostogauja, galima atsipalaiduoti ir pasileisti plaukus. Kaune šou arenoje bus ne šiaip koncertas, bet ir naujo albumo pristatymas, tad ilgai svarstyti, ar dalyvausite, tikrai neverta. „SEL“ šou po to aptarinėja visa Lietuva“, – šypsosi E.Dragūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis