2019 11 28

„Solo Ansamblis“ kartu su Kanados įrašų kompanija pristatys naują albumą „Olos“

Grupė „Solo Ansamblis“ skelbia ilgai lauktą žinią – netrukus gerbėjai sulauks antrojo ne tik šalies, bet ir tarptautinei rinkai skirto albumo „Olos“, kurį išleis po Kanados leidybinės kompanijos „Artoffact Records“ vėliava.
„Solo Ansamblis“
„Solo Ansamblis“ / Asmeninio albumo nuotr.

Albumas vinilo ir CD formatais pasirodys 2020 m. vasarį, o didįjį pristatymo koncertą atlikėjai surengs kovo 20 d. Vilniaus klube „Kablys“, iki tol koncertuos festivalyje „MENT“ Slovėnijoje, rašoma pranešime spaudai.

Po tamsiai poetiško debiutinio albumo „Roboxai“ (2016) grupė išleisti naujų kūrinių neskubėjo: nuosekliai eksperimentavo garsu, išleido singlus „Dansingas“, „Eskalatorius į dangų“, „1”, “Limonadas”.

Antrasis „Solo Ansamblio“ albumas „Olos“ pristatys niekur neišleistus, naujus, originalius kūrinius, kurie ir toliau ryškins šalyje retą gyvai atliekamos elektroninės šokių muzikos žanrą, kuris atliepia šiuo metu Europoje vyraujančias muzikines tendencijas.

Išlaikydami lietuvišką identitetą, grupė ir toliau kuria tik lietuvių kalba. Tekstai kvies į pasivaikščiojimą po muzikinį miestą per daugelį temų: nuo socialinės kritikos iki slapčiausių vienišo miesto žmogaus jausminių koridorių, iliuzijų, ilgesio, liūdesio, sapnų. Kalbą muzikantai naudoja kaip lygiavertiškai svarbią išraiškos formą, kuriančią prasmę. Patirtis užsienio scenose parodė, kad originalių muzikos kompozicijų ir lietuviško teksto dermė suprantama visame pasaulyje ir prisideda prie kuriamo lietuviškos muzikos ženklo.

Ketverto pasirodymą „Eurosonic“ festivalyje pastebėjo Kanados leidybinė kompanija „Artoffact Records“, atstovaujanti industrinės, EBM, post-punk ir elektroninės muzikos atlikėjus. Neilgai trukus „Solo Ansamblis“ sulaukė pasiūlymo pasirašyti kontraktą albumo leidybai. „Grupę pastebėjau atsitiktinai, tačiau iš karto supratau, kad turime dirbti drauge. Performatyvi teatro ir skambaus industrinio muzikos atlikimo sintezė buvo labai įtaigi ir nors nesupratau žodžių – šis pasirodymas transliavo kažką šilto ir nepatirto iki šiol. Turime didelių ambicijų šiam projektui“ – sako kompanijos vadovas Jacek Kozlowski.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis