Elektroninės muzikos novatoriai, kurių įvaizdis ir unikali fantazija sužavėjo milijonines auditorijas, visą aikštę užvaldys savo ekstravagantišku skambesiu, stiliumi bei neeiline įtaiga, priversiančia kiekvieną kartu nerti į neaprėpiamas erdves.
Dueto „Beissoul & Einius“ koncertinių gastrolių maršrutai driekiasi per didžiausius Europos muzikos festivalius, o jų išskirtiniai pasirodymai aprašomi pasauliniuose mados ir meno žurnaluose, tokiuose kaip „Vogue“, „Design Scene“, „OOBMAG“, „FGUK Magazine“, „Forbes“, „MMscene“, „’Nvrmind“. „Beissoul & Einius“ muzika skamba ne tik Lietuvos didžiosiose koncertinėse arenose, jų kūrybą pripažino tokios kompanijos kaip „Warner“, „Sony“, „Universal“, kurių atstovai lietuvių duetą įtraukė į reikšmingiausių pasaulio kūrėjų 50-tuką. Atlikėjai bendradarbiauja ir su užsienio menininkais, pavyzdžiui, kaukių meistru Bobu Bassetu, kurio idėjomis naudojasi grandai – nuo grupės „Metallica“ iki „Givenchy“ mados namų.
Ekstravagantiško elektroninės muzikos dueto „Beissoul & Einius“ pasirodymas publikai dovanos išskirtinę euforiją.
Iškart po didžiojo Atidarymo koncerto Katedros aikštėje visi „Sostinės dienų“ lankytojai galės pratęsti pakilią nesvarumo būseną nužingsniavę į saugią erdvę prie Baltojo tilto, kur ant iškelto Neries upės vandens bus rodomas įspūdingas 3D šou – audiovizualinė projekcija „Prisiminimai“. Apie vaizdines interpretacijas, perkeliančias į personažų pasąmonę, skirtingus jų pasaulius, patirtus išgyvenimus ar neišsipildžiusias svajones, baimes ir pozityvų dar neregėtą pasaulį pokalbis su vandens 3D video projekcijos meno vadovu Linartu Urniežiu.
– Kokią istoriją išvysime šiemet 3D video projekcijoje „Prisiminimai“?
– Šiemet pagrindiniais personažais tapo trys žmonės, pasakojantys savo išgyvenimus, sapnus. Mes susipažinsime su jų fantazijomis, iliuzijomis, gal nepasiektais tikslais, neišsipildžiusiomis svajonėmis. „Sostinės dienų“ lankytojai pamatys kokie įvairūs tie sapnai, ne vien tik šviesūs ir pozityvūs, bet pasitaiko ir košmariški. Naudosime tris personažus ir tris sapnus. Norėsime parodyti beorės erdvės iliuzijų pasaulį, taip pat atskleisti baimes, žodžiu, kiekvieno žmogaus individualybę, kai įvairios kūrybinės mintys atsiskleidžia būtent per sapnus. Nors tuos tris sapnus jungs bendras naratyvas, tačiau jie bus individualūs, atspindintys kiekvieną personažą.
– Kokie personažai kvies patikėti jų vizijomis?
– Kaip ir minėjau, tai trys žmonės, vėliau jų sapnuose persikelsime ir į povandeninių gyvūnų pasaulį, kuriame patiems reikės susikurti, susimodeliuoti aštuonkojį, kad jis būtų gyvas, švelnus ir net šiek tiek gąsdinantis. Kolkas dar nenorime visko iki galo atskleisti, kad žiūrovams išliktų paslapties elementas. Bus ir mistinių gyvūnų, kurie turės sąlytį su žmogumi. Taip pat įtrauksime ir tam tikrų sporto šakų motyvus. Pavyzdžiui, jeigu žmogus praeityje svajojo būti sportininku arba jam patiko su sportu susiję dalykai, tai įtrauksime povandeninio šokio ar gimnastikos beorėje erdvėje elementus – visa, kas levituoja, kas yra lengva ir kas tinka vandens projekcijai. Bus ir gyvų personažų, bus ir mistinių gyvūnų, bus ir 3D grafikos.
– Kokias šiuolaikines technologijas naudojate ant vandens ekrano kurdami 3D projekciją?
– Mes naudojame technologijas, kurios visos yra šiuolaikinės. Esminė – ant vandens ekrano rodoma projekcija. Ir nors ekranas iš dalies nesikeičia, bet pasitelkę naujas kompozicijas ir naudodami lazerines technologijas, jų spalvų dinamikos dėka sukuriame intrigą. Būtent lazeris, pasitelkus vandenį ir dūmus, padeda išgauti erdviškumą. Šviesų dizainas optiškai praplečia patį projekcijos išpildymą. Taip pat šviesų kaita bus suprogramuota remiantis muzikiniu takeliu, kai į į kiekvieną kitą pasakojimą perkels šviesa kartu su muzikine kompozicija. Ir be abejo, didelę reikšmę turės erdvei prie Baltojo tilto specialiai kuriama muzika. Čia ir šalia esančioje žaliojoje zonoje turime didelius žmonių srautus. Mūsų garso technika bus išdėstyta taip, kad visi garsai ir įvairios idėjos pasiektų žiūrovą. Kiekvienai pusei yra kuriami atskiri skambesiai, kurie „vaikšto“ ir už ekrano, ir prieš jį. Čia yra didžiulis Vyginto Kisevičiaus darbas, kai siekiama išgauti ne tik akustinį momentą, bet ir optinę-erdvinę-akustinę kompoziciją.
– Pristatykite savo bendraminčių komandą. Vieną vardą ir pavardę jau išgirdome.
– Mūsų komandoje yra įvairių sričių specialistai. Pats, kaip kūrybinio projekto vadovo, esu atsakingas už visos meninės kompozicijos darną, kai reikia jungti skirtingų meninių išraiškų žmones. Turime komandoje scenografą Pijų Vėberį, eilę metų dirbantį su filmais, muzikos klipais. Tai labai meniškas žmogus, jaučiantis iliuzijas ir fantazijas. Mūsų šiemetinės 3D projekcijos tema labai artima jo kūrybinei raiškai. Komandoje yra šviesų dalininkas Andrius Stasiulis, kurio indėlis labai didžiulis, nes siekiant praplėsti kompoziciją ant vandens ekrano, riekia išlaikyti ir darną tarp spalvų, muzikos bei filmografijos. Kaip jau minėjau, pagrindinio muzikos takelio autorius ir kompozitorius yra Vygintas Kisevičius. Jam teko tikrai nelengva užduotis. Komandoje turime ir „pilkuosius kardinolus“ – piešėjus, kuriančius eskizus, yra ir 3D animatoriai, gebantys tam tikrus elementus paversti gyvais.
– Dėkoju už pokalbį.