2016 07 07

„Spice Girls“ hitui „Wannabe“ – 20 metų: klipas perkurtas socialinėje reklamoje apie moterų teises

Liepos 8-ąją britų popgrupės „Spice Girls“ debiutiniam singlui „Wannabe“, tapusiam pasauliniu hitu, sueina 20 metų. Šia proga viso pasaulio mergaičių ir moterų teises ginanti socialinė kampanija „Global Goals Campaign“ perkūrė „Wannabe“ vaizdo klipą.
Nauja „Spice Girls“ vaizdo klipo „Wannabe“ versija
Nauja „Spice Girls“ vaizdo klipo „Wannabe“ versija / Video kadras

Šią savaitę „Global Goals Campaign“ pristatė naują „Wannabe“ versiją, skirtą reklamuoti judėjimą #WhatIReallyReallyWant (liet. „ko aš tikrai tikrai noriu“).

Pusantros minutės trukmės vaizdo klipe nusifilmavo tarptautinės žvaigždės: aktorės Jacqueline Fernandez iš Šri Lankos, Seyi Shay iš Nigerijos, Gigi Lamayne ir Monoea iš PAR, amerikiečių modelis Larsen Thompson, šokėja iš Kanados Taylor Hatala ir britų hiphopo grupės M.O. narės.

Šiuo klipu raginama siekti, kad būtų nutrauktas smurtas prieš moteris, vedybos su mergaitėmis, kad visos mergaitės turėtų teisę į mokslą ir išsilavinimą, o moterys gautų tokį pati atlyginimą kaip ir vyrai.

VIDEO: #WhatIReallyReallyWant...

Šią „Wannabe“ versiją teigiamai įvertino buvusios „Spice Girls“ narės Victoria Beckham ir Mel C.

„Po 20 metų – merginų jėga naudojama įgalinti naująją kartą. Aš taip didžiuojuosi „Global Goals“ judėjimu #WhatIReallyReallyWant“, – parašė Victoria Beckham, vaizdo klipu pasidalijusi savo „Facebook“ paskyroje.​

VIDEO: Spice Girls - Wannabe

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis