Visa 27 metų atlikėjos muzika, įskaitant ir populiariausią jos pastarąjį albumą „1989“, nuo vidurnakčio (7 val. Lietuvos laiku) atsirado „Spotify“ ir kitose platformose.
Pasak Taylor Swift vadybininkų, šitaip paminėtas naujausio albumo „1989“ daugiau nei 10 mln. egzempliorių pardavimas visame pasaulyje ir tai, kad iš kantri muzikos stebuklo popmuzikos superžvaigžde virtusi atlikėja Jungtinėse Valstijose pardavė daugiau nei 10 mln. savo singlų.
„Taylor nori padėkoti savo gerbėjams, paskelbdama visą savo muzikos katalogą visose muzikos transliavimo platformose“, – sakoma jų pareiškime.
2014 metais išleidusi savo albumą „1989“ Taylor Swift atsisakė jį įkelti į „Spotify“ ir iš platformos išėmė visą ankstesnę savo kūrybą. Dainininkė apkaltino „Spotify“ nesąžiningu elgesiu su atlikėjais, nemokamai dalinantis jų muzika.
Tačiau „Spotify“ atkirto, kad švedų kompanija nuo įsteigimo 2008-aisiais iki 2016 metų rugsėjo artistams ir dainų kūrėjams sumokėjo 5 mlrd. JAV dolerių, sukurdama retą naujų pajamų šaltinį sunkumų prislėgtoje muzikos industrijoje.
Nuostabą kelia Taylor Swift pasirinktas laikas sugrįžti į muzikos platformas. Keista, kad jos muzika internete pasirodė tą pačią akimirką, kai buvo pristatytas jos varžovės Katy Perry naujas albumas „Witness“.
Tai, kad šios dvi atlikėjos varžosi tarpusavyje, nesunku pastebėti. Paskutinio Katy Perry albumo dainoje „Swish Swish“ ji giriasi savo privalumais prieš savo varžovę – kaip manoma, Taylor Swift – ir kaltina ją liežuvavimu.
Dėl šio Taylor Swift žingsnio gali nukentėti aidžiai stebimi naujojo Katy Perry albumo pirmųjų savaičių pardavimai.
Kadangi abi atlikėjos patinka beveik tai pačiai klausytojų grupei, dalis Katy Perry gerbėjų, planavusių be sustojimo klausytis jos naujo albumo „Witness“, dabar gali nuspręsti daugiau laiko praleisti „Spotify“ ir susipažinti su visa Taylor Swift kūryba.