„Ši daina - tai istorija apie tris moteris, kurios nenori pasenti švaistydamos laiką savo gimtuosiuose miestuose - jos nori šėlti, šokti, svinguoti ir džiaugtis gyvenimu“, - teigia „The Ditties“ narė Ugnė Bakanauskaitė.
Kūrinys „Belleville Rendez – Vous“ skamba pernai pristatytame debiutiniame „The Ditties“ albume. Kino mylėtojams ši daina gerai pažįstama ir iš animacinio filmo „Trijulė iš Belevilio“ (pranc. „Les Triplettes de Belleville“).
„Klipo pagrindinė mintis - kelionė savo tikslo link. Pažiūrėjus kitu kampu, tai tarsi žmogaus kelionė savo tikslų link. Norint juos pasiekti reikia įdėti pastangų, skirti laiko, pasitelkti išmonę. Šiuo darbu klausytojus norim paraginti nebijoti siekti savo užsibrėžtų tikslų“, - kalba ugningoji „The Ditties“ vokalistė Rūta Švipaitė – Pocė.
Jos scenos partnerė Veronika Čičinskaitė-Golovanova priduria, kad kiekvienoje kelionėje svarbiausia gera nuotaika ir žinojimas, kad gali nutikti visko: „Kelionė – tai nuotykiai. O nuotykiai ir yra gyvenimo variklis“.
Praėjusio amžiaus ketvirtojo dešimtmečio dvasios kupiną darbą video meistras Evaldas Arlauskas nufilmavo Vilkaviškio apylinkėse. Klipo prodiuserė, grupės „The Ditties“ vadybininkė Justina Baliūnaitė pasakoja, kad miesto gyventojai aktyviai prisidėjo prie filmavimo darbų: plukdė jachtomis, skolino batus, skrybelaites, lagaminus, įsileido į savo namus ar kitas erdves, vaišino užkandžiais, darė merginoms šukuosenas. Atsidėkodama už šiltą priėmimą ir pagalbą „The Ditties“ komanda būtent Vilkaviškyje sekmadienį koncerto metu surengė specialiąją klipo premjerą.
„Vilkaviškis tapo ta vieta, kurioje tilpo visos mūsų idėjos – traukinių stotis, parko alėja, kelionė senovine mašina, jachta, nuostabaus grožio ežeras ir dar žavingesnis Paežerių dvaras. Labai smagu, kad miestas ir jo žmonės mus taip maloniai sutiko ir padėjo įgyvendinti visus klipo užmanymus“, - sako R.Švipaitė – Pocė.
Glaudžiai susigyvenusios su ganėtinai tolimu muzikiniu laikmečiu „The Ditties“ merginos preciziškai atlieka auksinius ketvirtojo dešimtmečio džiazo kūrinius. Grupė taikliai atkuria šios epochos moterų vokalinių ansamblių stilistiką ir įtraukia klausytoją į šelmišką svingo kvaitulį.