2014 04 02

„Ventukas“ Juozas Butnorius tapo grupės „Patruliai“ nariu

Melagių dieną „Patruliai“ „Auksiniuose svogūnuose“ buvo pastebėti su nauju nariu. Pokštas? Ne!
Algirdas Radzevičius ir Juozas Butnorius (dešinėje)
Algirdas Radzevičius ir Juozas Butnorius (dešinėje) / Zuzi leidybos nuotr.

Per devynerius grupės „Patruliai“ gyvavimo metus įvyko nemažai permainų, šiandien vieną iš jų ir pristatom: grupėje naujas narys – Juozas Butnorius, daugiau žinomas kaip buvęs kolektyvo „Ventukai“ atlikėjas. Pats Juozas sako, kad iki šiol yra sulaukęs pasiūlymų prisijungti prie keletos grupių, tačiau dvejodavo. Kai gavo pasiūlymą tapti grupės „Patruliai“ nariu, sutiko iškart, nes pagal savo sceninį charakterį geriausiu partneriu įsivaizduoja būtent Algirdą Radzevičių.

Asmeninio albumo nuotr./Algirdas Radzevičius ir Juozas Butnorius
Asmeninio albumo nuotr./Algirdas Radzevičius ir Juozas Butnorius

Grupės senbuvis Algis taip pat yra patenkintas naujuoju scenos partneriu, Juozas daug repetuoja ir puikiai tinka prie užvedančio ir linksmo grupės įvaizdžio. „Didelę simpatiją Juozui pajutau, kai pamačiau jį 2014 m. „Eurovizijos“ atrankoje,  dainos pabaigoje išsirengusį blizgančiais šortukais“ – juokiasi „Patrulis“.

Buvęs grupės narys Gytis Balčiūnas šiuo metu intensyviai dirba renginių organizavimo bei jų vedimo srityje: „Visą gyvenimą jaučiau pašaukimą renginiams, jų organizavimui, vedimui, todėl tikrai jaučiuosi „savo rogėse“ – kalba Gytis. „Patruliams“ linkiu sėkmės, energijos bei įkvėpimo, esu pasirengęs visada tiek idėjomis, tiek dainomis būti su jais.

Asmeninio albumo nuotr./Juozas Butnorius (dešinėje)
Asmeninio albumo nuotr./Juozas Butnorius (dešinėje)

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis