2017 01 21

Vlogerė Agnė Juškėnaitė pristato skandalingą dainą: išgirskite

Agnę Juškėnaitę neabejotinai galima vadinti žymiausia ir profesionaliausia Lietuvos vlogere: per tris metus ji užsiaugino tūkstantinę sekėjų ir gerbėjų minią, nekantriai laukiančią intriguojančių, iki ašarų juoktis priverčiančių, su šou pasaulio užkulisiais supažindinančių, o kartais ir stipriai šokiruojančių ar net provokuojančių socialinių, muzikinių ir humoristinių vlogų.
Agnė Juškėnaitė
Agnė Juškėnaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Šiandien Agnė Juškėnaitė – viena sėkmingiausių youtub‘erių mūsų šalyje, kurios hobis virto darbu, o vlog‘inimas – neatsiejama gyvenimo dalimi. „Galiu tik pasidžiaugti, kad „Juškėnaitės Vlogas“ iš eksperimentinio, savimi nepasitikinčio projekto išaugo į kokybišką video kanalą, kuriantį, toli gražu, ne tik vlogus“, - džiaugiasi Agnė.

Savo trečiąjį vlog‘ų sezoną Juškėnaitė pradeda skandalingai – su populiariu ir jau spėjusiu išgarsėti Slicky Timmy personažu ir muzikiniu humoro prieskoniu, pasakojant netradicinę meilės istoriją...

Slicky TImmy – komiškas, lengvai ištvirkęs ir šiek tiek kraupus pusamžis vyras, kuris net ir geriausius muzikinius hitus priverčia skambėti mažų mažiausiai nepadoriai, bet garantuotai juokingai...

VIDEO: Juškėnaitė ft. Slicky Timmy - VAKARĖLIS (tuc tuc)

„Šis personažas „Juškėnaitės Vloge“ atstovauja cringe-comedy žanrą. Įprastai nekalbus, tačiau dosniai dainuojantis, jis jau išleido du muzikinius įrašus, iš kurių vienas netgi paliko vlogo ribas ir iškeliavo į sostinės klubų vakarėlius. Naujausiame vloge - istorija apie tai, kaip Slicky Timmy svajojo suvalgyti disco-rutulį, nes manė, jog tai didelė spindinti vyšnaitė. Pripažinsiu, galiu tik įsivaizduoti, kaip keistai toks pristatymas skamba būsimam žiūrovui, kol kas dar nesusipažinusiam su šiuo personažu“, - juokiasi Agnė.

Vloger’ė neslepia – šis sezonas bus kitoks nei buvusieji, o šių metų planuose ji paruošusi ne vieną siurprizą, priviliosiantį ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinę auditoriją ir pažada: „Trečiojo „Juškėnaitės Vlogo“ sezono metu planuoju plėsti savo kūrybą į tarptautinę auditoriją bei toliau nepaliaujamai kelti tiek video, tiek turinio kokybę savo kanale. Pastarųjų dviejų metų patirtis rodo, jog niekur neskubant ir nekeliant sau pernelyg godžių tikslų, viskas atranda savo laiką ir vietą, o žiūrovais patampa tvirta auditorija, kuriai nereikia kas savaitę mėtyti pigių saldainių, kad šie nepabėgtų kitur“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis