Spalio 9-ąją prekyboje pasirodęs antrasis solinis Selenos Gomez albumas šovė tiesiai į pirmąją „Billboard 200“ topo vietą.
Per savaitę nuo „Revival“ pasirodymo buvo parduota 85 tūkst. jo kopijų, 198 tūkst. dainų, o internete albumas buvo perklausytas 18,5 mln. kartų – iš viso 117 tūkst. vienetų („Billboard“ vienetus skaičiuoja sudėjus albumų ir dainų pardavimus bei perklausas. 10 dainų lygu vienam albumui, 1,5 tūkst. perklausų – vienam albumui).
Iš pirmosios perkamiausių albumų vietos Selena Gomez išstūmė reperį The Game ir jo albumą „Documentary 2“, kurio buvo nupirkta 95 tūkst. vienetų.
Trečioje vietoje – reperis The Weeknd su albumu „Beauty Behind the Madness“, jo parduota 77 tūkst. vienetų.
Perkamiausių albumų penketuką užbaigė reperio Fetty Wap jo vardu pavadintas albumas bei bendras Drake'o ir Future dainų rinkinys „What a Time to Be Alive“.