2016 12 09

„YouTube“ TOP 10: sužinokite, kurie vaizdo klipai buvo žiūrimiausi 2016 metais

Paskelbta, kurie muzikiniai vaizdo klipai šiais metais „YouTube“ buvo peržiūrėti daugiausiai kartų – ir net trys iš jų priklauso popdievaičiui Justinui Bieberiui!
Grupės „Fifth Harmony“ vaizdo klipas „Work From Home“
Grupės „Fifth Harmony“ vaizdo klipas „Work From Home“ / Video kadras

Žiūrimiausių vaizdo klipų dešimtuke – tokios muzikos pasaulio žvaigždės kaip Rihanna, Adele, Justinas Bieberis ir kt.

O pats žiūrimiausias šių metų vaizdo klipas – Justino Bieberio „Sorry“ – nuo metų pradžios surinko net 1,5 milijardo peržiūrų! 2015 metų spalio 22-ąją publikuotas klipas iš viso peržiūrėtas jau per 2 mlrd. kartų.

Tad štai jie, 10 žiūrimiausių muzikinių vaizdo klipų:

10 vieta:The Chainsmokers“ ir Halsey – „Closer (Lyric)“

VIDEO: The Chainsmokers - Closer (Lyric) ft. Halsey

9 vieta: Rihanna ir Drake'as – „Work (Explicit)“

VIDEO: Rihanna - Work (Explicit) ft. Drake

8 vieta: Markas Ronsonas ir Bruno Marsas – „Uptown Funk“

VIDEO: Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars

7 vieta: Drake'as – „Hotline Bling“

VIDEO: Drake - Hotline Bling

6 vieta: Justinas Bieberis – „Love Yourself“

VIDEO: Justin Bieber - Love Yourself (PURPOSE : The Movement)

5 vieta: Justinas Bieberis – „What Do You Mean?“

VIDEO: Justin Bieber - What Do You Mean?

4 vieta: Calvinas Harrisas ir Rihanna – „This Is What You Came For“

VIDEO: Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna

3 vieta: „Fifth Harmony“ ir Ty Dolla $ign – „Work From Home“

VIDEO: Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign

2 vieta: Adele – „Hello“

VIDEO: Adele - Hello

1 vieta: Justinas Bieberis – „Sorry“

VIDEO: Justin Bieber - Sorry (Dance Video)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis