10 pavojingiausių garsenybių internete: domėjimasis jomis gali prišaukti kompiuterinį virusą

Kibernetinio saugumo bendrovė „McAfee“ išleido naujausią studiją apie pavojingiausias garsenybes internete – tas, apie kurias ieškant informacijos, nuotraukų ar video didžiausia tikimybė pasigauti kompiuterinį virusą.
10 pavojingiausių garsenybių internete
10 pavojingiausių garsenybių internete / „Scanpix“/AP nuotr.

Įmonės sudarytume top dešimtuke galima rasti įvairių pavardžių – kino, televizijos ir realybės šou žvaigždžių, TV laidų vedėjų ir aktorių.

Šį tyrimą „McAfee“ atliko siekdama atkreipti dėmesį į internete tykančius pavojus, kuomet paspaudžiamos įtartinos nuorodos. Nuolatos raginama interneto vartotojus įvertinti riziką ieškant parsisiunčiamo turinio.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Pavojingiausia internete – Ruby Rose
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Pavojingiausia internete – Ruby Rose

Tad štai TOP10 pramogų pasaulio įžymybių, platinančių daugiausiai kompiuterinių virusų:

  1. Australijos aktorė, modelis ir didžėja Ruby Rose
  2. Realybės šou žvaigždė Kristin Cavallari
  3. Prancūzijos aktorė Marion Cotillard
  4. Pirmoji „Nuostabioji moteris“ Lynda Carter
  5. Holivudo aktorė Rose Byrne
  6. TV serialų aktorė Debra Messing
  7. Realybės šou žvaigždė Kourtney Kardashian
  8. Holivudo aktorė Amber Heard
  9. TV laidų vedėja Kelly Ripa
  10. Serialo „Oranžinė – tai nauja juoda“ („Orange is the New Black“) aktorius Bradas Williamas Henke'as

Šis topas sudarytas remiantis „Google“, „Bing“ ir „Yahoo“ paieškų rezultatais.

Pernai šiame sąraše figūravo visai kitos pavardės – pati pavojingiausia internete buvo tituluota Kanados dainininkė Avril Lavigne, į topą taip pat pateko tokios įžymybės kaip Bruno Marsas, Zaynas Malikas, Celine Dion, Calvinas Harrisas, Justinas Bieberis, Beyonce ir Katy Perry.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis