Tai – jau trečias kartas, kai dviejų vaikų mama ir aktoriaus Joshua Jacksono žmona tapo „Chanel“ ženklo ambasadore. Prancūzų mados namai 1996 ir 2007 metais pasirinko iš Vokietijos kilusią šviesiaplaukę, kuri pasirodė kvepalų ir aksesuarų reklamose, rašome Glamourmagazine.co.uk.
„Chanel“ išplatino pranešimą, kuriame rašoma: „Dėl savo elegancijos ir natūralaus grožio Diane Kruger yra vienas žymiausių ir labiausiai atpažįstamų veidų tarptautinėje kino industrijoje. Aktorė tapo kvepalų „Allure“ veidu 1996 m., nes mus sužavėjo jos kosmopolitiškas požiūris į gyvenimą ir meniška siela. Dar kartą mes pasirinkome ją 2007 m. „Paris-Biarritz“ rankinių, kurtų paties Karlo Lagerfeldo, reklamai.“
„Ir vėl nusprendėme dirbti šiais metais su Diane Kruger, kuri taps „Chanel“ ambasadore mūsų naujoje grožio kampanijoje. Pirmosios reklamos pasirodys vėliau šiais metais“, – teigė mados namų atstovai.