Aktorius S.Seagalas buvo nubaustas už kriptovaliutos reklamavimą

JAV vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC) ketvirtadienį skyrė baudą Stevenui Seagalui ir uždraudė raginti savo sekėjus investuoti į kriptovaliutą, kadangi Holivudo aktorius nepaskelbė už reklamą gauto užmokesčio.
Stevenas Seagalas
Stevenas Seagalas / AOP nuotr.

Filmo „Apsuptyje“ žvaigždė reklamavo kriptovaliutą „Bitcoiin2Gen“ socialinėje žiniasklaidoje, ragindamas savo sekėjus „nepraleisti progos“ įsigyti „naujos kartos „bitkoinų“, sakoma SEC pranešime.

Tai darydamas 67 metų S. Seagalas nenurodė, jog jam buvo pažadėtas 250 tūkst. JAV dolerių grynaisiais ir 750 JAV dolerių vertės žetonais atlygis mainais už tai, kad jis paragins savo 107 tūkst. sekėjų socialiniame tinkle „Twitter“ bei 6,7 mln. sekėjų socialiniame tinkle „Facebook“ įsigyti minėtos kriptovaliutos.

Savo veiksmais S.Seagalas pažeidė JAV įstatymus, reikalaujančius, kad vertybinius popierius reklamuojantys asmenys atskleistų už paslaugą gautą užmokestį, pranešė SEC.

„Investuotojai turėjo teisę žinoti apie S.Seagalo gautą ar jam žadėtą atlygį, kad galėtų nuspręsti, ar jis gali būti šališkas“, – pareiškė SEC Kibernetinio padalinio vadovė Kristina Littman.

JAV reguliuotojas nurodė aktoriui sumokėti 314 tūkst. JAV dolerių baudą ir grąžinti neteisėtai gautą uždarbį bei uždraudė trejus reklamuoti vertybinius popierius.

S.Seagalas nėra pirmoji įžymybė, sulaukusi JAV reguliuotojų sankcijų dėl kriptovaliutų.

2018 metų lapkričio mėnesį SEC pareiškė kaltinimus legendiniam boksininkui Floydui Mayweatheriui ir muzikos prodiuseriui Khaledui Khaledui už raginimus investuoti į kitą kriptovaliutą – „Centra Tech“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis