Aktorius Zachas Galifianakis – viena tingiausių Holivudo žvaigždžių socialiniuose tinkluose

Vienas juokingiausių Holivudo barzdočių Zachas Galifianakis gana atsainiai vertina kitų jo kolegų kruopščiai puoselėjamą bendravimą su gerbėjais internetu. Nors dauguma žinomų aktorių aktyviai naudojasi socialiniais tinklais, nuolat skelbia žinutes „Twitter“ ir „Facebook“ paskyrose, žinomas komikas šį technologijų progresą praktiškai ignoruoja.
Owenas Wilsonas ir Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“
Owenas Wilsonas ir Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“ / „ACME Film“ archyvo nuotr.

Zachas Galifianakis nėra iš tų, kurie visiškai atsiriboję nuo virtualaus pasaulio, tačiau atrodo, kad jis bodisi šio siūlomomis galimybėmis. 44-erių aktorius turi savo oficialią interneto svetainę, bet joje tvyro tuštuma. Vieninteliai smalsuoliams skirti žodžiai: „Sveiki atvykę į Zachgalifianakis.com, naujoji puslapio versija pasirodys 2023-aisiais“.

Taip – vynui ir traktoriams, ne – vaikams ir šiukšlintojams

Anksčiau gerbėjai galėjo perskaityti ilgesnį svetainės aprašymą, parašytą kandžiu komiko stiliumi. Puslapio informacijoje buvo rašoma, kad Zachas Galifianakis nejaučia nė menkiausio jausmo kitoms žmogiškoms būtybėms ir nenori, kad su juo būtų mėginama susisiekti bet kokiais būdais. Archyvuose tebesaugomame pranešime rašyta, kad aktorius mėgsta pinigus ir nepakenčia vaikų, išskyrus tuos atvejus, kai yra apsvaigęs.

Biografijos skiltyje buvo publikuotos kiek šiltesnės Zacho Galifianakio autobiografijos eilutės. Jose komikas pasakojo kilęs iš Šiaurės Karolinos valstijos, augęs tvirtoje šeimoje, mėgstantis traktorius, raudoną vyną ir smerkiantis šiukšlintojus.

„Kartais einu į zoologijos sodą, kad pajodinėčiau stumbrui ant nugaros. Kartais svajoju apie Islandiją. Man juokinga, kai žmonės nesusikalba. Mėgstu vaikščioti tiltais ir nekenčiu Donaldo Trumpo bei panašių į jį. Pramogų pasaulis tai medus ir nuodas tuo pat metu. Vairuoju „Subaru“ su automatine pavarų dėže. Kartais tame automobilyje verkiu“, – vardijo jis.

Žinoma, kiek šiuose žodžiuose tiesos, atsakyti galėtų tik pats komikas, kuris, deja, beveik nesileidžia į kalbas interneto platybėse.

„ACME Film“ archyvo nuotr./Owenas Wilsonas ir Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“
„ACME Film“ archyvo nuotr./Owenas Wilsonas ir Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“

„Facebook“ nesirūpino penkerius metus

Tyla ir ramybė Zacho Galifianakio gerbėjus pasitinka ir jo „Facebook“ puslapyje, kuriame iki šių metų rugpjūčio 14-osios net penkerius metus nebuvo nė vieno įrašo. Akivaizdu, kad aktoriaus įvaizdžiu socialiniame tinkle susizgribo pasirūpinti jo atstovų komanda, kuri ne tik pridėjo aktoriaus nuotrauką, bet ir paskyros viršelį, kuriuo tapo nuogo Zacho Galifianakio karikatūra, piešta imituojant senovės Romos skulptūrą. Taip pat pridėta ir trumpa žinutė: „Oho, praėjo net penkeri metai nuo paskutinio įrašo! Zachas mėgaujasi vasara ir darbuojasi prie naujo projekto. Jis viliasi, kad jums sekasi gerai. Labas.“

„ACME Film“ archyvo nuotr./Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“
„ACME Film“ archyvo nuotr./Zachas Galifianakis filme „Tu esi čia“

Sąlyginai aktyviai Zachas Galifianakis naudojasi tik savo „Twitter“ paskyra, kurioje karts nuo karto išplatina trumpą žinutę, tačiau po to gali pamiršti puslapį net keletą mėnesių. Pastarąjį kartą aktorius į gerbėjus kreipėsi balandį, sveikindamas specialios, autizmu sergantiems vaikams adaptuotis padedančios mokyklos veiklą.

Ir visgi, nors puikia komunikacija socialiniuose tinkluose Zachas Galifianakis pasigirti negali, jo talento tai nesumenkina. Žiūrovus vėl kvatotis aktorius privers jau nuo rugsėjo 12 dienos, kuomet Lietuvos kino teatrus pasieks komedija „Tu esi čia“ (angl. „Are You Here“), kurioje publika išvys juokingai pateiktus svarbius gyvenimo rūpesčius ir tikrą vyrų draugystę.

VIDEO: Komedijos „Tu esi čia“ anonsas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis