Anne Hathaway laukiasi antro vaiko: prisipažino apie nelengvą nėštumą

Amerikiečių aktorė Anne Hathaway (36) laukiasi antrojo vaikelio. Džiugiomis naujienomis apie nerukus į pasaulį ateisiantį dar vieną šeimos narį moteris pasidalijo instagrame. Čia ji ne tik pademonstravo apvalėjantį pilvuką, bet ir atskleidė sunkumus, su kuriais susidūrė bandydama pastoti.
Anne Hathaway
Anne Hathaway / „Instagram“ nuotr.

Aktorė įrašą įkėlė į asmeninę „Instagram“ paskyrą. Jame nepraleido progos pajuokauti ir prisipažinti apie sunkų nėštumą.

„Tai ne filmui... Kalbant rimtai, visoms poroms, susiduriančioms su nevaisingumo ir apvaisinimo problemomis, noriu pasakyti kad nė vienas mano nėštumas nebuvo lengvas. Siunčiu jums meilę“, – socialiniame tinkle rašė moteris.

15min primena, kad filmo „Princesės dienoraštis“ žvaigždė su Adamu Shulmanu susituokė 2012 m. rugsėjį ir nuo 2016 m. augina trejų metų sūnų Jonathaną Rosebanksą Shulmaną. Moteris ne vieną kartą minėjo, kad po santuokos norėjo tapti mama.

Pirmojo nėštumo metu aktorė prisipažino, kad išmoko būti „melage“, kai laukė savo sūnaus gimimo. „Nes žmonės ateina su gerais ketinimais, tačiau pradeda klausinėti „ar žinai, ko laukiesi?“, ir aš tada atsakau, kad „ne“, – televizijos laidai „The Late Late Show“ pasakojo A.Hathaway.

„Ir tada jie pradeda klausti „kada?“, o aš atsakau, kad gegužės mėnesį. Tiesiog suteikiu neteisingą informaciją“, – apie nuolatinį melavimą dėl nėštumo kalbėjo „Oskaro“ laureatė.

Prieš dvejus metus artimas aktorės draugas televizijos laidai „E! News“ atskleidė, kad A.Hathaway nori daugiau vaikų. Tačiau norėjo palaukti, kol jos sūnus bus truputį vyresnis, ir tik tada bandyti pastoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis