Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ariana Grande padavė į teismą drabužių tinklą „Forever 21“: ginčo priežastis užfiksuota nuotraukose

Amerikiečių dainininkė Ariana Grande padavė į teismą drabužių tinklą „Forever 21“, o jos reikalaujama žala siekia 9,14 mln. eurų. Mergina oficialiuose dokumentuose teigia, kad drabužių tinklas, pasinaudodamas atlikėjos antrininke, reklamavo savo prekės ženklą.
Ariana Grande padavė į teismą drabužių tinklą „Forever 21“
Ariana Grande padavė į teismą drabužių tinklą „Forever 21“ / „Scanpix“, stopkadras ir socialinių tinklų nuotr.

Dainininkė pasakojo, kad drabužių tinklas „Forever 21“ pasinaudojo jos žinomumu ir pradėjo pardavinėti produktus su panašiu į ją modeliu. Panašu, kad reklamoje buvo galima išvysti įvaizdį, su kuriuo atlikėja pasirodė savo vaizdo klipe „7 rings“.

VIDEO: Ariana Grande - 7 rings

Atlikėja teigia, kad prekės ženklas pasamdė „klaikiai“ į ją panašią merginą po to, kai ji atsisakė sudaryti sutartį su drabužių tinklu. Praėjusių metų pabaigoje ir šių pradžioje merginai buvo pasiūlyta bendradarbiauti, tačiau ši pasiūlymo atsisakė.

Ariana įsitikinusi, kad „Forever 21“ ir dukterinė kompanija „Riley Rose“ pavogė jos „vardą, portretą ir kitas intelektualias nuosavybes“. Šį poelgį atlikėja paaiškino kaip ketinimą reklamuoti prekės ženklą nemokamai.

„Scanpix“ nuotr./Drabužių tinklo „Forever 21“ reklama socialiniame tinkle „Instagram“
„Scanpix“ nuotr./Drabužių tinklo „Forever 21“ reklama socialiniame tinkle „Instagram“

Teismo bylos dokumentuose minima, kad drabužių tinklas, kuris nuotraukas taip pat paskelbė socialiniame tinkle „Instagram“, panaudojo dainininkės dainos žodžius savo reklamose.

„Nors ginčijamės dėl kaltinimų, bet esame didžiuliai Arianos Grande rėmėjai ir pastaruosius dvejus metus dirbome su jos licencijas išduodančia įmone. Mes tikimės, kad rasime abiems pusėms priimtiną sprendimą ir ateityje galėsime toliau dirbti kartu“, – kalbėjo drabužių tinklo „Forever 21“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos