Arnoldas Schwarzeneggeris pripažino turėjęs romaną su aktore Brigitte Nielsen

Veiksmo filmų žvaigždė ir politikas Arnoldas Schwarzeneggeris savo memuaruose pripažino, kad buvo užmezgęs romaną su danų aktore Brigitte Nielsen. Tuo metu Arnoldas jau gyveno kartu su Maria Shriver, kuri netrukus tapo jo žmona, rašo TMZ.
Arnoldas Schwarzeneggeris
Arnoldas Schwarzeneggeris / „Scanpix“ nuotr.
„Scanpix“ nuotr./Danų aktorė Brigitte Nielsen
„Scanpix“ nuotr./Danų aktorė Brigitte Nielsen

Apie 1985 m. filmo „Raudonplaukė Sonja“ (org. „Red Sonja“) filmavimo aikštelėje užsimezgusį romaną pernai buvo prabilusi pati 49-erių B.Nielsen, tačiau 65-erių A.Schwarzeneggeris to nei patvirtino, nei paneigė. Tuo metu jam buvo didesnių problemų – išaiškėjus žiniai apie nesantuokinį vaiką, kurio nuo A.Schwarzeneggerio susilaukė jo šeimos tarnaitė, subyrėjo 25-erius metus trukusi santuoka su Maria Shriver.

Tačiau dabar buvęs Kalifornijos gubernatorius visą tiesą išklojo savo memuaruose „Visi prisiminimai: mano neįtikėtinai tikra gyvenimo istorija“ (org. „Total Recall: My Unbelievably True Life Story“) – jis patvirtino, kad Marią apgaudinėjo dar prieš vedybas.

B.Nielsen pasakojo, kad su A.Schwarzeneggeriu buvo užmezgusi aistringą romaną ir nė vienas jų nelaikė to rimtais santykiais – jie tiesiog pasidavė aistrai. Tačiau B.Nielsen sakė tada nežinojusi, jog A.Schwarzeneggeris jau suka jaukų šeimos lizdelį su M.Shriver. Aktorė teigė, kad jeigu būtų žinojusi apie Marią, nebūtų pasidavusi A.Schwarzeneggerio vilionėms.

Užsienio žiniasklaida jau suskubo pašiepti A.Schwarzeneggerį, esą jis tyčia nekomentavo kalbų apie B.Nielsen romaną, nes norėjo tuo pareklamuoti savo knygą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis