Beyonce atsisakė vaidinti Bradley Cooperio filme, tad jis nusitaikė į Lady Gagą

Aktorius Bradley Cooperis (41 m.) jau kurį laiką bando išvystyti naują savo projektą – muzikinę dramą „A Star Is Born“, tačiau darbus apsunkina pagrindinės aktorės paieška. Iš pradžių filme norėjęs matyti Beyonce (34 m.), dabar Bradley Cooperis nusitaikė į Lady Gagą (30 m.).
Beyonce, Bradley Cooperis ir Lady Gaga
Beyonce, Bradley Cooperis ir Lady Gaga / „Scanpix“ nuotr.

Net keturiems „Oskarams“ nominuotas aktorius Bradley Cooperis nori atgaivinti Holivudo klasika tapusį filmą „A Star Is Born“, kurio originaliojoje versijoje 1937-aisiais vaidino Judy Garland, o 1954-ųjų versijoje – Barbara Streisand.​

Šis filmas būtų Bradley Cooperio kaip režisieriaus debiutas, o be to, kad pats žada jame atlikti pagrindinį vyro vaidmenį, aktorius dar ir yra vienas iš juostos prodiuserių (kartu su kino legenda Clintu Eastwoodu ir dar keliais kitais prodiuseriais).

Iš pradžių dėl vaidmens buvo deramasi su Beyonce, tačiau kovo mėnesį ji pasitraukė iš projekto, nes norėjo didesnio honoraro, nei numatyta filmo biudžete.

Tad Bradley Cooperiui ir jo komandai teko ieškoti naujos kandidatūros – dabar pranešama, kad aktorius nusitaikė į Lady Gagą.

„Bradley Cooperis nuskrido pas Gagą pats išbandyti ją atrankoje ir ji pasirodė stulbinančiai, – portalui „Page Six“ sakė vienas šaltinis iš kūrybinės komandos. – Tada jis asmeniškai nunešė atrankos įrašą į „Warner Bros.“, kad gautų studijos palaiminimą.“

Kol kas Lady Gagos kandidatūra oficialiai nėra patvirtinta, tačiau ją pasirinkę filmo prodiuseriai neprašautų pro šalį: dainininkė jau įrodė, kad puikiai geba ir vaidinti – sausį gavo „Auksinį gaublį“ už darbą seriale „Amerikietiška siaubo istorija“.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis