Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Beyonce įsigijo bažnyčią

Viena ryškiausių pasaulio muzikos žvaigždžių Beyonce visus nustebino savo netikėtų pirkiniu. Atlikėja nusipirko... bažnyčią.
Beyonce
Beyonce / Vida Press nuotr.
Temos: 2 Beyonce Bažnyčia

Naujasis Beyonce pirkinys – išties nemažas. Plytinės bažnyčios, vadinamos „House of God in The Big Easy“, plotas siekia beveik 700 kvadratinių metrų. Ji stovi prabangiame Naujojo Orleano rajone ir jau skaičiuoja daugiau nei 100 metų.

Šio statinio kaina – apie 720 tūkst eurų. Apie bažnyčios pardavimą buvo paskelbta šių metų kovo 13-ąją, o Beyonce ilgai nelaukus ją įsigijo – pirkimo-pardavimo sutartis sudaryta kovo 22-ąją. Tiesa, galiausiai parduota ji buvo tik gegužės 5-ąją, ir kiek brangiau – už tūkstančiu dolerių didesnę kainą.

Manoma, kad Beyonce įsigyta bažnyčia buvo pastatyta 1900-ųjų pradžioje, tačiau jau kurį laiką ji nebuvo naudojama pagal paskirtį. Ant bažnyčios vis dar yra pakabintos lentelės – ant vienos jų parašyta „Krikščioniškoji vidurinė mokykla“, o ant kitos – „Pirmoji krikščioniškoji bažnyčia 1846–1907“.

Tačiau panašu, kad dabar šios bažnyčios laukia tikras atgimimas. Ir juk tikrai popkaralienei nebus sunku surasti žmonių, kurie norėtų prisijungti prie parapijos. Juolab jos sesuo Solange gyvena visai netoliese – tad padėsiančių tikrai bus.

Beje, pasirodo, kad prieš kelias savaites vienoje iš San Fransisko bažnyčių buvo surengtas renginys „Beyonce Mass“. Čia bažnyčios bendruomenė, įkvėpta Beyonce dainų, stengėsi pritraukti daugiau tikinčiųjų. Ir jų atsirado – atėjo 900 žmonių.

Todėl galima tik įsivaizduoti, kokio populiarumo sulauks pačios Beyonce bažnyčia...

Štai kaip atrodo Beyonce nusipirkta bažnyčia:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos