Ritmenbliuzo superžvaigždė jau kurį laiką reklamuoja kvepalus „Emporio Armani Diamonds“, o anksčiau buvo Tommy Hilfigerio kvepalų linijos „True Star“ reklamos kampanijos „veidas“.
Tačiau dabar hito „Crazy In Love“ atlikėja pristatys savo kvepalus, kad jos gerbėjai galėtų kvepėti kaip jų dievaitė.
Beyonce WWD.com sakė: „Man kvapas atspindi moters požiūrį ir unikalų stiliaus pojūtį“.
„Man patinka įvairūs kvepalai, tačiau dar neradau kvapo, kuris įasmenintų mane kaip moterį. Dirbdama su „Coty“ galėjau savo idealius kvepalus paversti tikrove, sukurdama kerintį ir rafinuotą aromatą, kuris atspindi mano vidinę jėgą“, – sakė atlikėja.
Šio kontrakto tiksli vertė nebuvo paskelbta, tačiau ekspertai prognozuoja, kad per ateinančius trejus metus Beyonce turėtų susižerti iki 20 mln. JAV dolerių.
Parduotuvių lentynose šie kvepalai, kurių pavadinimas dar nežinomas, turėtų pasirodyti ateinantį pavasarį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą