Billie Eilish pakeitė įvaizdį: atsisakė ikoniškais tapusių tamsių plaukų žaliomis šaknimis

Kaip rašo užsienio naujienų portalai, prasidėjo nauja era, Billie Eilish socialiniuose tinkluose pristačius naują įvaizdį. Dainininkė tapo blondine.
Billie Eilish
Billie Eilish / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Billie Eilish

Septynių „Grammy“ apdovanojimų laimėtoja, instagrame pasidalijusi nuotrauka, kurioje ji – nebe tamsiaplaukė su ikoniškomis ryškiai žaliomis šaknimis, vos per valandą sulaukė daugiau nei keturių milijonų „patinka“.

„Įžnybkit man“, – po fotografija rašė Billie Eilish.

Įvaizdžio pokyčių nustebinti buvo ir dainininkės gerbėjai. Komentarų skiltyje jie negailėjo komplimentų ir teigė, kad jų dievaitė puikiai atrodytų pasirinkusi bet kokį plaukų stilių.

„Man atrodo, kad įsimylėjau“, – rašė vienas.

„Jai tinka bet kokia spalva ir bet koks kirpimas“, – pridūrė kitas.

Nors visiškai priešinga plaukų spalva buvusiai ir šokiruoja, Billie Eilish gerbėjai šių pokyčių turėjo tikėtis. Apie planus ji užsiminė dar gruodį, priežasties prie ko prikibti neradusiems kritikams pradėjus spausti dainininkę atsisakyti ikoniškos šukuosenos.

„Turiu jums smagią istoriją, bet pirmiausia jūs eikit šikt. Liaukitės iš manęs šaipęsi. Dieve. Aš jums ruošiu albumą, po velnių. Neišleisiu jo jei ir toliau juoksitės iš mano plaukų. Užsičiaupkit“ – išsiliejo tada ji instagramo istorijose.

Billie Eilish tąkart taip pat pažadėjo plaukų stilių pakeisti pasirodžius jos dokumentikai „Billie Eilish: The World’s a Little Blurry“.

„Tai bus eros pabaiga. Pristatysiu naują erą“, – pridūrė ji.

Dabar neatsakytas liko kitas klausimas. Ar naujo albumo skambesys derės prie jos plaukų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis