„Boratas“ Sacha Baronas Cohenas pristatė naują žadą atimantį TV šou „Who Is America?“

Pamokėlės Donaldo Trumpo gerbėjams, kaip į spąstus įvilioti nelegaliai sieną kertančius meksikiečius, seksualinį priekabiautoją atpažįstančio detektoriaus bandymai ar strategija, kaip apginkluoti trimečius darželinukus. Kas kitas, jei ne Sacha Baronas Cohenas, žinomas kaip Ali G, Boratas ir Bruno, galėtų tai sugalvoti? Šią vasarą garsusis aktorius su trenksmu grižo į ekranus ir pristatė naują TV šou „Who Is America?“.
Sacha Baronas Cohenas ir Olivia Wilde
Sacha Baronas Cohenas ir Olivia Wilde / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Naujajame seriale Sacha Baronas Cohenas sau būdinga juodąja satyra atima žadą, priverčia juoktis ir net nusukti akis. Serialas net tituluojamas pavojingiausiu šou TV istorijoje.

Dėl savo pomėgio itin aštriai pašiepti politiką Sachos Barono Coheno kūryba yra itin mėgstama žiūrovų.

„Šio aktoriaus traukimo per dantį stilius yra neįtikėtinas. Žiūrint naują serialą juokiesi, susimąstai, atsidūsti ir vėl juokiesi”; „Sukrečiantis ir fantastiškas“; „Šokiruojantis, įžūlus, tačiau pačiu laiku Amerikos istorijoje. Neįtikėtina, kaip genialiai jis iškelia itin opias ir kontraversiškas temas bei suerzina tuos, kuriems jos rėžiamos tiesiai į akis“; „Coheno sugebėjimas likti neatpažintu yra neįtikėtinas. Pagarba grimo komandai“. Tai tik keletas internetą žaibiškai po serialo pasirodymo užplūdusių gerbėjų komentarų.

Vos liepos viduryje startavęs "Who is America?" iškart sulaukė milžiniškos sėkmės – vien premjeros dieną jo žiūrėti prie ekranų prilipo daugiau nei milijonas žiūrovų, taip paderindami visus rekordus.

Bene labiausiai šio serialo laukti turėjo jame kalbinti politikai ir garsenybės. Keletą personažų įkūnijantis Sacha Baronas Cohenas visiškai rimtu veidu ir stipria juodo humoro doze šnekina žinomus žmones aktualiomis temomis, kuriomis gyvena JAV – nuo ginklų, emigracijos politikos iki pornografijos, homoseksualų, rasizmo tematikos ir pan.

Sachos Barono Coheno TV šou „Who Is America?“
Sachos Barono Coheno TV šou „Who Is America?“

Dažniausiai pokalbiai serialo pašnekovams – itin nepatogūs. Vienas Alabamos valstijos teisėjas ir kandidatas į JAV Senatą Roy Moore'as, kurį seksualiniu priekabiavimu viešai yra apkaltinusios 9 moterys, net išėjo iš interviu jo nebaigęs. Politiko nervai neatlaikė, kai Sachos Barono Coheno personažas Erranas Moradas pristatė neva Izraelio armijos išradimą – pedofilų ir seksualinių priekabiautojų detektorių. Ties politiku vis sucypdavęs detektorius buvo paskutinis lašas jo kantrybės taurėje filmavimo metu ir jis tiesiog paliko studiją.

„Scanpix“/AP nuotr./Buvęs JAV viceprezidentas Dickas Cheney ir Sacha Baronas Cohenas TV šou „Who Is America?“
„Scanpix“/AP nuotr./Buvęs JAV viceprezidentas Dickas Cheney ir Sacha Baronas Cohenas TV šou „Who Is America?“

Kitus pašnekovus neatpažįstamai užsimaskavęs aktorius taip pat kažkaip sugebėjo įtikinti sušukti rasistines frazes ar rimtai pasisakyti, kad jie palaiko idėją apginkluoti trimečius darželinukus, nes geriausias ginklas prieš blogus dėdes yra geri berniukai. Mažųjų mokymui kaip naudoti ginklus buvo sukurta net speciali šmaikšti reklaminė kampanija. Ne vienas politikas bei garsenybė po serialo filmavimų savo socialinių tinklų paskyrose skundėsi pabuvoję itin nepatogiuose interviu, po kurių jautėsi labai sunerimę ir nepatenkinti serialo stiliumi.

Tačiau ir stilius, ir temos labai patinka žiūrovams, todėl jie galės mėgautis net septyniomis pusvalandžio trukmės „Who Is America?“ serijomis.

Nuo dabar išskirtinę galimybę peržiūrėti šį šviežut šviežutėlį rekordus gerinantį serialą turi ir visi vaizdo transliacijų internetu „Viaplay.lt“ platformos žiūrovai. Kiekvieną savaitę platformoje atsiras nauja serija. Septynios gero juodo humoro dozės apie šiandienos JAV ir viso pasaulio aktualijas tiesiog garantuotos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis