Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Britney Spears pirmąkart gyvenime tapo mados namų veidu: pavasariška fotosesija pavergė gerbėjus

Popprincesė Britney Spears (36 m.) pramogų pasaulyje sukasi nuo vaikystės, tačiau ji – ne iš tų garsenybių, kurios būtų įtraukiamos į stilingiausių sąrašus ar būtų nuolatinės mados savaičių viešnios. Iki šiol ir jokie mados namai nesusidomėjo ja kaip potencialia ambasadore, tačiau viskas pasikeitė: Britney Spears nuo šiol – naujos „Kenzo“ pavasario kolekcijos reklaminis veidas!
Britney Spears
Britney Spears / „Kenzo“ nuotr.
Temos: 1 Britney Spears

Antradienį prabangos prekės ženklas „Kenzo“ pristatė savo naują kolekciją „La Collection Memento No2“, kurios veidu ir tapo popprincesė.

„Buvau labai pamaloninta, kai „Kenzo“ susisiekė su manimi ir paprašė būti jų linijos veidu. Aš dievinu šį prekės ženklą, o kadangi didžioji šios kolekcijos dalis yra iš džinso, ji man buvo dar priimtinesnė, nes džinsas – labai svarbi mano asmeninio stiliaus dalis“, – sakė Britney Spears.

Ši dainininkės fotosesija sulaukė labai teigiamų atsiliepimų – gerbėjai tiesiog aikčioja matydami Britney tokiose pavasariškose, žaismingose ir gaiviose nuotraukose.

Kolekcija, kurią reklamuoja dainininkė, didžiausią dėmesį skiria džinsui – ją įkvėpė 1986 metais ant Paryžiaus podiumu įvykęs „Kenzo Jeans“ debiutas. Kolekcijos tema – ikonos, o ant drabužių pasikartoja tigro ir didžiosios Kanagavos bangos motyvai. Šios kolekcijos drabužiai kainuoja nuo 85 iki 725 eurų.

VIDEO: KENZO LOVES BRITNEY SPEARS - La Collection Memento N°2 Campaign

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas