Kaip praneša campaignlive.co.uk, galimybė pamatyti reklaminių ir žurnalinių nuotraukų originalus, iki jie buvo patobulinti, turėtų padėti paaugliams sustiprinti pasitikėjimą savimi ir sumažinti savigraužą dėl savo netobulo kūno.
Tarp kitų, paaugliams bus parodytos ir nepatobulintos dainininkės Britney Spears nuotraukos, kuriose matomi fiziniai jos kūno trūkumai, paprastai paslepiami oficialių fotosesijų metu.
„Žiniasklaida ir reklama paaugliams dirbtinai suformuoja nerealius standartus. Tyrimų rezultatai rodo, kad tai negatyviai veikia nepilnamečių pasitikėjimą savimi“, – konstatavo lygių teisių ministrė Lynne Featherstone. Pasak jos, didžiausią neigiamą „pagražintų“ nuotraukų poveikį junta 10–11 metų vaikai.
Šią programą jau pasveikino įvairios tėvų bendruomenės ir organizacijos, savo ruožtu kviečiančios dizainerius ir reklamos kūrėjus mažinti psichologinį spaudimą vaikams. Didžiausią žalą, jų manymu, vaikams visų pirma daro vaizdo klipai ir nuotraukos, kuriose akcentuojamas žiniasklaidos personažų seksualumas.