Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Būdamas 87-erių mirė italų milijardierius, akinių verslo magnatas L.Del Vecchio

Eidamas 88-uosius metus mirė antras turtingiausias Italijos žmogus, akinių verslo magnatas Leonardo Del Vecchio, sukūręs optikos imperiją ir įsigijęs tokius garsius prekių ženklus kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.
Leonardo Del Vecchio
Leonardo Del Vecchio / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Akiniai Mirtis

L.Del Vecchio buvo vienas sėkmingiausių Italijos verslininkų, nuo nulio sukūręs tarptautinę bendrovę, padėjusią akinius paversti geidžiamu ir brangiu mados aksesuaru.

Remiantis žurnalo „Forbes“ sudarytu šių metų pasaulio milijardierių sąrašu, jo turtas vertinamas 27,3 mlrd. JAV dolerių.

L.Del Vecchio bendrovė „EssilorLuxottica“ pirmadienį patvirtino, kad jis mirė sulaukęs 87 metų.

Pastarosiomis savaitėmis L.Del Vecchio buvo gydomas Milano universitetinės ligoninės intensyviosios terapijos skyriuje, pranešė italų naujienų agentūra AGI.

1935 metų gegužės 22 dieną neturtingoje milaniečių šeimoje gimęs L.Del Vecchio dalį vaikystės praleido našlaičių prieglaudoje, o dirbti pradėjo dar būdamas paauglys.

1961 metais jis įkūrė savo įmonę „Luxottica“, kuri gamino optikos komponentus.

Po dešimtmečio L.Del Vecchio priėmė strateginį sprendimą kontroliuoti visas gamybos proceso dalis.

„Luxottica“ pradėjo gaminti savo akinius ir platinti juos visoje Italijoje, o vėliau užsiėmė plėtra Europoje per bendras įmones.

Jis pastebėjo bendradarbiavimo su mados namais, įskaitant „Giorgio Armani“, privalumus, sutelkė dėmesį į mažmeninę prekybą ir įsigijo madingų akinių prekių ženklų, tokių kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.

Praėjusio amžiaus 9-ajame dešimtmetyje, akiniams tapus madingu aksesuaru, L.Del Vecchio pasirašė pirmąją licencinę sutartį su „Giorgio Armani“.

„Luxottica“ taip pat nusipirko tokias mažmeninės prekybos įmones kaip „LensCrafters“ ir „Sunglass Hut“, kad galėtų tiesiogiai, be tarpininkų, patekti į rinką.

2018 metais „Luxottica“ susijungė su Prancūzijos bendrove „Essilor“ ir tapo „EssilorLuxottica“, o L.Del Vecchio ėjo jos valdybos pirmininko pareigas. Pernai bendrovė, kurios akcijomis prekiaujama viešai, gavo 19,8 mlrd. eurų pajamų.

„Leonardo Del Vecchio buvo didis italas“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė už ekonomikos reikalus atsakingas Europos Komisijos narys Paolo Gentiloni, pavadinęs jo sėkmę „pavyzdžiu šiandienai ir rytojui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?