„Calvin Klein“ Justinui Bieberiui fotošopu padidino ir raumenis, ir vyrišką pasididžiavimą

Naujuoju „Calvin Klein“ reklaminiu veidu tapęs Justinas Bieberis (20 m.) atsidūrė skandalo sūkuryje: nutekėjus originalioms, nepadailintoms fotosesijos nuotraukoms internautai šaiposi, kad reklaminės kampanijos kadruose ženkliai padidintas garsenybės vyriškas pasididžiavimas, rašo elitedaily.com.
Justinas Bieberis
Justinas Bieberis / breatheheavy.com montažas

„Calvin Klein“ reklaminėse nuotraukose Justinas Bieberis demonstruoja savo tobulą kūną ir mėgaujasi supermodelio Laros Stone (31 m.) glamonėmis. Jį ir Larą Stone reklamai įamžino fotografų duetas Mertas Alasas ir Marcusas Piggott, fotosesija vyko praėjusių metų pabaigoje Niujorke.

Reklaminės nuotraukos viešai pristatytos sausio 6-ąją. Vis dėlto į viešumą netruko „nutekėti“ ir šių dailių kadrų originalai, kurie išduoda, kad realybė šiek tiek kitokia: fotografijų dailinimo programa „pripumpuoti“ J.Bieberio raumenys ir... vyriškas pasididžiavimas. 

Originaliose fotografijose J.Bieberis atrodo kur kas mažiau raumeningas, jo oda anaiptol nešvyti taip, kaip padailintose. O akylesni netruko pastebėti, kad ir po atlikėjo kelnaitėmis iš tiesų slepiasi kur kas mažiau „turto“. 

Kaip rašo „The Daily Mail“, J.Bieberis pats norėjo dalyvauti fotografijų dailinimo procese – išreiškė norą, kas turėtų būti patobulinta.

Elitedaily.com išreiškia nuostabą, kad fotografijos buvo padailintos taip smarkiai – juk J.Bieberis nepriekaištingai atrodo ir nuotraukų originaluose. Be to, stebinantis portalui pasirodė ir kitas aspektas – pasirodo, gražesnės ir „turtingesnės“ nuotraukose atrodyti nori ne tik moterys, bet ir vyrai.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis