Carla Bruni-Sarkozy saugos rudenį gimsiantį kūdikį nuo žurnalistų

Prancūzijos pirmoji ponia Carla Bruni neketina parodyti žiniasklaidai nei savo būsimo vaiko, nei jo nuotraukos. Apie tai pranešė pati C.Bruni.
Prancūzijos prezidentas Nicolas Sarkozy su žmona Carla Bruni-Sarkozy
Prancūzijos prezidentas Nicolas Sarkozy su žmona Carla Bruni-Sarkozy. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prancūzijos prezidento Nicolas Sarkozy žmona C.Bruni teigia kol kas nežinanti, ką pagimdys – berniuką ar mergaitę, bet savo svarbiausiu tikslu laiko apsaugoti vaiką nuo pernelyg didelio dėmesio.

„Juk jūs negimdote vaiko galerijoms“, – sakė C.Bruni interviu televizijos kanalui TF1.

„Suprantu žiniasklaidos susidomėjimą, bet padarysiu viską, kas įmanoma, kad apsaugočiau vaiką, ir šiuo požiūriu būsiu nepalenkiama. Niekada neparodysiu vaiko nuotraukos ir nepateiksiu jos viešai apžiūrinėti visiems“, – sakė ji.

Vaikas turi gimti rudenį. Kaip tik lapkričio pradžioje konservatorių partija numato paskelbti N.Sarkozy perrinkimo planus po G-20 susitikimo Kanuose.

Mažas N.Sarkozy populiarumas kiek padidėjo vasarą, kai poilsiaujančio paplūdimyje prezidento ir nėščios C.Bruni nuotraukos pasirodė kaip kontrastas buvusio jo varžovo – buvusio TVF vadovo Dominique'o Strausso-Kahno, kaltinamo seksualine prievarta, teismo reikalams.

C.Bruni pareiškė, jog jau pasimokė, kai paparacai nufotografavo jos sūnų iš ankstesnių santykių ant N.Sarkozy pečių per jų bendrą kelionę į Egiptą.

Prancūzijos visuomenė ne kartą kritikavo gana demonstratyvią valstybės vadovo elgseną, bet pastaraisiais mėnesiais N.Sarkozy elgėsi santūriau. Iki liepos vidurio jis ir jo žmona niekaip nekomentavo gandų apie C.Bruni nėštumą.

Prancūzijos pirmoji ponia nepranešė, kada N.Sarkozy paskelbs, ką planuoja dėl rinkimų, bet pareiškė viltį, kad jis bus greta per gimdymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis