Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Catherinai Zeta-Jones brangi kiekviena sekundė

Beveik 6 tūkst. JAV dolerių už sekundę ir 2,5 mln. dolerių – už visą šampūno reklamai sukurtą filmuką. Taip buvo įvertintas Holivudo garsenybės Catherine Zeta-Jones plaukų blizgesys.
Nuostabūs C.Zeta-Jones plaukai padėjo jai užsidirbti.
Nuostabūs C.Zeta-Jones plaukai padėjo jai užsidirbti. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Garsioji aktorė, tikėtina, labai nepersistengė besifilmuodama 7 minučių trukmės minijuostoje, kurią užsakė šampūno „Lux“ gamintoja kompanija „Unilever“. Skelbiama, jog reklama bus rodoma tik Kinijos ir Japonijos televizijos žiūrovams.

„Mes norėjome Catherine, nes prisimename ją iš „Spąstų“ – tokią grakščią ir paslaptingą. Todėl reklama buvo sukurta kaip mažas šnipų filmas, – sakė bendrovės atstovas britų leidiniui „The Sunday Times“. – Gaila, kad nepamatysite jos britų televizijoje. Ji atrodo tikrai gerai, bet toks buvo susitarimas.“

Reklamoje 39-erių C.Zeta-Jones nugvelbia iš akylai saugomos laboratorijos jaunystės eliksyrą, kuris galiausiai pasirodo esąs „Lux“ šampūnas ir suteikia jos plaukams tobulą išvaizdą.

Britų gražuolė nėra pirmoji Holivudo žvaigždė, kurios sukurta reklama nebus rodoma gimtojoje šalyje. C.Zeta-Jones partneris miuzikle „Čikaga“ Richardas Gere'as Italijoje reklamavo „Ferrero Rocher“ gaminius, o Arnoldas Schwarzeneggeris daugybę kartų filmavosi Japonijos televizijų reklamose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos