Christina Aguilera uždainavo pamėgdžiodama savo buvusią priešę Britney Spears

Karjeros pradžioje dainininkės Christina Aguilera (34 m.) ir Britney Spears (33 m.) buvo didžiausios konkurentės, kai kurių bulvarinių leidinių tvirtinimu – net priešės, tačiau tai jau seniai praeityje. Bet dar niekad anksčiau neteko girdėti, kaip Christina Aguilera dainuoja pamėgdžiodama savo garsiąją kolegę.
Christina Aguilera laidoje „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon“
Christina Aguilera laidoje „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon“ / „Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr.

Tokia išskirtinė proga pasitaikė šią savaitę, kai naująjį muzikinio šou „The Voice“ sezoną reklamuojanti Christina Aguilera dalyvavo laidoje „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon“.

Laidos metu šou vedėjas Jimmy Fallonas pasiūlė savo viešniai pažaisti linksmą žaidimą, kurio metu kiekvienam iš jų reikėtų sudainuoti atsitiktinai parinktą dainą kokio nors žinomo atlikėjo maniera. Burtų keliu Christina Aguilera pirmiausia išsitraukė legendinę Cher, su kuria jau yra anskčiau dirbusi filme „Burleska“, ir puikiai ją pamėgdžiojo.

Vida Press nuotr./Christina Aguilera ir Britney Spears (2000 m.)
Vida Press nuotr./Christina Aguilera ir Britney Spears (2000 m.)

Po to Christina Aguilera išsitraukė Britney Spears vardą, kas sukėlė didžiules publikos ovacijas. Susikaupusi Christina Aguilera pradėjo dainuoti kaip Britney Spears, ir jai išties puikiai pavyko įsijausti į savo konkurentę bei pamėgdžioti jos unikalų balsą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Gundančioje fotosesijoje Britney Spears pozavo vien su seksualiais apatiniais

Trečioji atlikėja, kurią laidoje pamėgdžiojo Christina Aguilera, buvo kolumbietė Shakira, tačiau ir su šia užduotimi ji kuo puikiausiai susidorojo.

VIDEO: Wheel of Musical Impressions with Christina Aguilera

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis